D4rkY Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) hei hei! har noen streker som kommer inn på skjermen fra høyre siden innimellom... de kommer mens jeg spiller, mens jeg er på skrivebordet, med andre ord over alt har prøvd med 2 skjermkort så tror ikke det er det som e problemet :/ strekene kan du se på linken.. http://www.up-esports.com/upload/files/hmm.JPG håper noen kan hjelpe.. Endret 5. april 2006 av Ripper2 Lenke til kommentar
Bingokongen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er strekene konstante, altså, ikke flimrende. Da vil jeg tro feilen ligger i skjermen/kabel. Om det er flimrende, så sjekk om det er store strømkilder i nærheten, forsøk å få en distanse mellom disse. Lenke til kommentar
D4rkY Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) strekene kommer innimellom.. det kan gå timer mellom eller bare sekunder... strekene beveger på seg og dekker først litt av skjermen og så nesten hele og så forsvinner det en liten stund... det er heller ikke noen store strømkilder i nærheten som kan påvirke skjermen... Endret 5. april 2006 av Ripper2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå