Gilbert Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Husk Norges første fotballmesse, eventmessen Fotballopplevelser.7/4 12-20 8/4+9/4 10-18 www.fotballopplevelser.no eller se eget messemagasin i Dagbladet i dag Denne kom fra 2290 akkurat nå. Jeg lurer på hvem som bruker nummeret 2290 slik at jeg kan finne ut hvor de har nummeret mitt fra (jeg har hemmelig telefonnummer og skifter hver måned, så dette er jeg nødt til å finne ut). Er det noe som vet om dette, evt har fått tilsvarende? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Husk Norges første fotballmesse, eventmessen Fotballopplevelser.7/4 12-20 8/4+9/4 10-18 www.fotballopplevelser.no eller se eget messemagasin i Dagbladet i dag Denne kom fra 2290 akkurat nå. Jeg lurer på hvem som bruker nummeret 2290 slik at jeg kan finne ut hvor de har nummeret mitt fra (jeg har hemmelig telefonnummer og skifter hver måned, så dette er jeg nødt til å finne ut). Er det noe som vet om dette, evt har fått tilsvarende? 5871952[/snapback] Skifter hver måned? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ja, jeg skifter telefonnumer hver måned. Nettopp så ingen skal plukke det opp :o) Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Driver du med noe som ikke er helt stuerent eller er du kjendis? :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Eller vi har ingenting med det. Har du sendt sms til noen tjenester av noe slag? Opplysning, sextelefon, bestilling av ringetoner eller annet? Eller forresten.. en sex-tjeneste ville neppe sendt den der. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nei, har ikke sendt til noe slikt, sender ikke stort med sms til noen igrunn, brukes mest til inngående samtaler. Jeg tror det må være noen som har solgt en nummerliste, enten Chess (kan jeg ikke tenke meg) eller noen venner som har meldt meg på ettellerannet (kan jeg heller ikke tenke meg). Har skrevet til markedssjefen for "Fotballopplevelser", han henviste meg til markeds- og informasjonssjefen ved Norges Varemesse. Litt nærmere, avventer svar... Rart ingen andre har fått den? @Ferr: Nå var det utrolig fristende å si jeg het Toska til etternavn, hehe Endret 6. april 2006 av Gilbert Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 får dere ha mobil i fengselet? kuli, ring meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå