Gomleet Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Jeg har alltid lurt på hva denne lilla saken som står i nede i front i Chieftec dragon kabinetter er til Noen som vet? Takker for svar :] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Støtte for laange PCI-kort. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 PCI kort som rekker helt til andre siden av kabinettet? wtf? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg hadde en gang et lydkort (SB AWE32) som akkurat fikk plass i kabinettet. Da det tok kveld etter sju år hadde det fått en fin bananform pga lengden og vekten. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Var det dette her du hadde? BiiiG Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ja. Legg merke til at det er et ISA-kort, selve kortsporet er ganske mye lengre enn et PCI-spor. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 oi, s***n det var langt Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Pelte dritten ut og kastet den jeg. Like greit. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 jeg kaster ut min i morra, når jeg får vannkjølinga.. foreløpig har den funka fint som midlertidig kabel holder/samler.. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har runde IDE kabler jeg. Bruker bare en til dvdbrenner og sånn da. + en S-ATA kabel og en til floppy. Ellers er det ingen svære kabler som rufser til alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå