knut Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Latitude D820 har svært mange likheter med lillebroren D620, men har større skjerm og mulighet for kraftigere grafikk. Les mer Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var skuffende av nVidia! Å bare teste ut 7300, og så kalle det Quadro. Dere skulle testet det opp mot ett enkelt Quadro kort, og ett vanlig geforce kort i proffprogrammer. Spørs vel om det er noe stort marked for bærbar Quadro, men skuffende likevel. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 God test. Har lest flere av testene dine Knut, og jeg synes du skriver veldig bra Jeg kan få en ny Dell Latitude D820 til 8500kr Link Tror du at hvis jeg oppgraderer harddisk til 120GB, Ekstra batteriet, minne til 2GB, Raskeste grafikkortet og Core 2 Duo 7200 at det vil bli en bra PC til en fornuftig pris? Skal bruke den på skolen til skolearbeid, litt spill, videoredigering og lydproduksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå