Gå til innhold

TES: Jeg er for snill i Oblivion

Anbefalte innlegg

Jeg er en jævel i Oblivion. Har vært i fengsel 108 av 140 dager, stjelt nærmere 900 ting og drept temmelig mange :p (nesten hele Bruma, og det begynner å bli lite folk i husene i Imperial City) Men pleier å gi penger til tiggerene. Jeg er medlem i Thief Guild, Dark Brotherhood og Mages Guild. Pil og bue <3

Er gøy å være hard i spill. Er temmelig annerledes irl ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har en fattig og oppriktig Mage :)

Og så har jeg en Assasin/tyv som er både rik og dødelig.

Og så har jeg en vampire Knight som tar seg noen mennesker når den er tørst - ellers lever den et godt liv hvor den raider graver og plyndrer hus uti skogen.

_____

Dette gir meg litt å velge mellom - spørs på hvordan jeg føler meg fra dag til dag :p

Lenke til kommentar

Synes jeg har vært snill gutt i Oblivion, men etter å ha vært i hulen til noen slemminger på jakt etter kongens amulett fikk jeg meg en overraskelse.

Kikket på statistikken min, og fant ut at jeg hadde stjålet over 100 ting, og begått et trettitall "assaults" - eller hva det heter.

Er tydeligvis tyveri å rappe ingredienser fra onde brødreskap :)

Har også rappet en hest, klarte å ta feil hest et eller annet sted. Kan huske at sist jeg satte den fra meg rulset den avgårde oppover en skråning, tenkte at den gikk opp til stallen, men jeg har aldri funnet den igjen :)

Et eller annet sted står altså min hest og lurer på hvor det har blitt av meg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...