Gå til innhold

Age of Conan eller LOTR - Shadows of Angmar?

Anbefalte innlegg

Men VET du at dette blir bra ?

6385500[/snapback]

Tja, det skal vel noe til for at disse elementene ikke blir bra, men uansett, selvfølgelig kan de feile, men det tviler jeg egentlig på med tanke på Funcom's erfaring. Dt viktige er at de prøver på noe nytt og innovativt, i motsetning til LOTRO som blir samme gamle greia som alle er lei av.

6385553[/snapback]

Å jeg er ikke uening. Det finnes bare muligheter for at det feiler.

Se på Dark And Light for eksempel, de lovte gull og grønneskoger, men de leverte dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satser på Age of Conan, LoTR-universet er litt oppbrukt etter de siste årenes flom av elendig lisensbruk, og LoTR-spill fullstendig uten PvP virker rett og slett kjedelig. Om Age of Conan ikke leverer som jeg hadde håpet, går jeg tilbake til WoW.

Lenke til kommentar

Det hadde rett og slett ikke gått. Idèen er god, men ifølge mytologien er orkene slaver av Sauron, og har minimal fri vilje, de har ingen byer og det eneste de tenker på er krig. Grunnlaget for ork som spillbar rase er dessverre ikke til stede...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

*bump* Jeg ser at det er en del som gleder seg til Age of Conan og LOTRO. Til dere som gleder dere til AoC, stikk innom her og se om det kan være av interesse :)

Lenke til kommentar
Dummeste de kunne gjort med LOTRO var å ikke ha Sauron/orker mot alver/hobbiter/mennesker/dverger. Da hadde det vært ett bra grunnlag for PvP, og PvP er ett must må jeg si. :)

6396728[/snapback]

I tiullegg til det Feonar har sagt,blir orkene svekket i sollys....ikke noe gøy å bli svekket midt ute på en slette i solen,og så møter du på en alv som bare hugger deg ned :p

De kunne jo brukt menn fra Rhûn,Haradrim og korsfarere for eksempel,men man må jo likevel følge alle ordrene til Sauron.....

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Age of Conan ser veldig spennende ut.

LOTR: Shadows of Angmar. Vel, de har valgt en del løsninger som ikke akkurat overbeviser meg, for å si det pent. "The fellowship" spawner tilfeldig rundt omkring, velding instansiert, og virker i det hele tatt veldig fokusert på å være lettfordøyelig. Det ser ikke ut til å bli noe typisk mmorpg heller, men snarere et massivt action/adventure-spill med enkle kontroller og lite dybde. Såvidt jeg har forstått vil det for eksempel ikke være mulig å ri eller skaffe seg bolig. I det hele tatt er jeg veldig redd for at spillet ikke kommer til å la meg føle at jeg bor og lever i det fantastiske universet. Men vi får se, håper jeg tar feil.

5873772[/snapback]

Tror ikke du skal gi helt opp håpet,fordi etter hvert som expansion packene kommer vil mounts vise seg i Rohan expansion...

Selv om bolibygging ikke kommer i Shadows of Angmar,har utviklerene sagt at det er en god mulighet for at det kommer senere :)

Lenke til kommentar

For oss som har en forkjærlighet til det vulgære og ultra-voldelig faller valget lett på AoC.

Nevn én kar som er tøffere enn Conan? Vedder faktisk min venstre sokk på at Conan hadde kvesta t.o.m. den ultimate superhelten; Superman!

Lenke til kommentar
For oss som har en forkjærlighet til det vulgære og ultra-voldelig faller valget lett på AoC.

Nevn én kar som er tøffere enn Conan? Vedder faktisk min venstre sokk på at Conan hadde kvesta t.o.m. den ultimate superhelten; Superman!

6430274[/snapback]

Sant det, gleder meg at vi endelig får et MMORPG med "M" rating, dette inneberer masse blod, gørr, vold og lettkledde damer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

6430274[/snapback]

Sant det, gleder meg at vi endelig får et MMORPG med "M" rating, dette inneberer masse blod, gørr, vold og lettkledde damer.

6430535[/snapback]

På det offisielle forumet var det til og med enkelte personer som ville ha muligheten til å voldta kvinner man tok til fange under slag og at sex ble implenmentert... Utviklerene svarte bare at det var ikke med for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Så det nå ja, så EA har ikke lenger LOTR lisensen?

6381799[/snapback]

Jo, men bare film lisensen.

6381897[/snapback]

EA har nå lisensen til både bøkene og filmene. De kjøpte/fikk de før/under utviklingen av BFME2 - som forøvrig ikke er et dårlig spill

;)

Lenke til kommentar

EA har nå lisensen til både bøkene og filmene. De kjøpte/fikk de før/under utviklingen av BFME2 - som forøvrig ikke er et dårlig spill

;)

6436972[/snapback]

Det er ikke et dårlig spill,men det er jo ingenting av innholdet som holder seg til Tolkiens univers. Turbine derimot har med seg eksperter og professorer som er utdannet i tolkiens univers,som sjekker om hver detalj passer inn med bøkene..

EA slenger bare sammen et spill og finner på det som de trenger å få inn..

Får håpe Turbine mestrer jobben og gjør dette til et kjempebra spill, de har et ganske bra grunnlag å lage spill av ;)

Lenke til kommentar
Får håpe Turbine mestrer jobben og gjør dette til et kjempebra spill, de har et ganske bra grunnlag å lage spill av

Denne strofen kunne vi slengt ut så og si like mange ganger som det er blitt laget dårlige lisens-spill, med tilsynelatende bra grunnlag.

Det viktigste tror jeg er om utviklerne har et godt grunnlag mht. tidligere erfaring/lang fartsstid i bransjen. Nå vet jeg ikke hvordan Turbine ligger an, og gidder heller ikke sjekke, men innbiller meg at FunCom har langt større erfaring når det kommer til MMO's (les: Anarchy Online).

Vi krysser jo fingrene for at alt som er av spill blir bra, men sånn blir det desverre aldrig.

Lenke til kommentar

;)

6436972[/snapback]

Det er ikke et dårlig spill,men det er jo ingenting av innholdet som holder seg til Tolkiens univers.

6438971[/snapback]

Hva er det som ikke holder seg til Tolkiens univers? Sett opp punktvis, er du grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...