Avean Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Age of Conan begynner å utvikle seg i en veldig dårlig retning. De har lagt inn PvP flagging som totalt eliminerer friheten til å velge selv samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering. I starten tenkte jeg det skulle bli åpen pvp men med restriksjoner skapt av ett fengselssystem og ett bountysystem. Var jo egentlig en veldig realistisk løsning på eventuelle problemer men de tar ikke ibruk dette til det fulleste virker det som. Har kranglet litt med utviklerne nå og ser flere begynner å lyse rødt på dette. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg skal ihvertfall begynne med Age of Conan, LOTR vet jeg ikke om jeg gidder å teste engang. Men som folk sier så er jo dette to ganske forskjellige spill så det kommer vel ann på hva du helst vil spille. Men hvis din avgjørelse ender på Age of Conan kan du jo ta en titt på Hw`s Age of Conan guild. Se min signatur for mer informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Age of Conan begynner å utvikle seg i en veldig dårlig retning. De har lagt inn PvP flagging som totalt eliminerer friheten til å velge selv samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering. I starten tenkte jeg det skulle bli åpen pvp men med restriksjoner skapt av ett fengselssystem og ett bountysystem. Var jo egentlig en veldig realistisk løsning på eventuelle problemer men de tar ikke ibruk dette til det fulleste virker det som. Har kranglet litt med utviklerne nå og ser flere begynner å lyse rødt på dette. 6450562[/snapback] Du vet ikke om det er dårlig eller ei. Du setter bare noen spørsmålstegn ved spillet. Du er jo ikke en gang med i betaen, så du skal ikke si noe om det er dårlig eller ei! Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Age of Conan ser veldig lovende ut LotR spillet har nok en bra historie men er nok mest bare for å dra ut så mye penger som de klarer av tittelen Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering. Poenget med dette er jo at level ikke skal ha noe å si i PvP, det skal være spilleren sine ferdigheter som avgjør. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Synes det er genialt, er jo gøy å ha en sjanse til å slå noen som prøver å ganke deg. Endret 7. juli 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
genetex Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Lol, jeg blir så oppgitt av å lese fks. ting som goz skriver i denne tråden, att conan er så bra osv. mens LOTRO vil bli elendig og blablabla. Når dere har vert på forumet her så lenge som mangen av dere har, burde dere ha lært at: Dere kan ikke sammenligne 2 spill før de kommer ut, dere kan ikke so om ett spill blir "kjempe suksess å dette spille vil eie alt ååå *orgasme*" før det har kommet ut, og dette er helt teit å diskutere. "blææ, det heter diskusjon.no så vi kan" care, helt seriøst, ikke gidd plappre i vei om hva som blir best av disse spillene, det er umulig å vite før begge har kommet ut og man har spillt dem i en måneds tid. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nei, det er ikke helt umulig, vi vet hvilke gameplay elementer vi vil se i begge spill, og av det vi har sett, synes jeg uten tvil AoC er mye mer lovende enn LOTRO. Jeg har uttalt meg om hvilke spill som er best, jeg har uttalt meg om hvilke spill som ser best ut, ut ifra informasjon vi har fått presentert gjennom intervjuer, videoer osv. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Utifra det Turbine klarte å gjøre feil i DDO, er det uten tvil Age of Conan over LOTRO. Endret 7. juli 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er jo ikke det samme teamet som jobber på de to spillene da din treskalle. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Utifra det Turbine klarte å gjøre feil i DDO, er det uten tvil Age of Conan over LOTRO. 6452159[/snapback] For ikke å nevne Asherons Call 2 :tits up: Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 LOTR = Turbine Turbine = AC2 AC = drit spill. har mer tro på age of connan. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 kanskje Turbine endelig får til et kjempebra spill,de vet i alle fall nå hvordan de ikke skal lage MMORPG Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Blir spennende å se hva de spillene har å by på. Blir antageligvis å spille Middle Earth online først da Age of Conan er utsatt til neste år en gang... Noen som vet en eksakt dato for MEO? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Tok en titt på den siste videoen fra Lotro. Det ser ikke særlig bra ut. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Ui som nesten er en direkte kopi av Wow sin. Sikkert for å tjene mest mulig på Wow spillere. Dårlige animasjoner. Den eneste som så litt greit ut var dvergen. Verden ser ikke så bra ut som jeg hadde ventet. Slåssingen ser kjedelig ut. Endret 7. august 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tok en titt på den siste videoen fra Lotro. Det ser ikke særlig bra ut. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Ui som nesten er en direkte kopi av Wow sin. Sikkert for å tjene mest mulig på Wow spillere. Dårlige animasjoner. Den eneste som så litt greit ut var dvergen. Verden ser ikke så bra ut som jeg hadde ventet. Slåssingen ser kjedelig ut. 6629913[/snapback] Må si meg enig gitt.. Slossingen så svært så "statisk" ut.. Nesten som å se på en omgang sjakk. Det gikk sånn fint etter tur og orden. i slooow moootion.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Age of Conan begynner å utvikle seg i en veldig dårlig retning. De har lagt inn PvP flagging som totalt eliminerer friheten til å velge selv samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering. I starten tenkte jeg det skulle bli åpen pvp men med restriksjoner skapt av ett fengselssystem og ett bountysystem. Var jo egentlig en veldig realistisk løsning på eventuelle problemer men de tar ikke ibruk dette til det fulleste virker det som. Har kranglet litt med utviklerne nå og ser flere begynner å lyse rødt på dette. 6450562[/snapback] Du vet ikke om det er dårlig eller ei. Du setter bare noen spørsmålstegn ved spillet. Du er jo ikke en gang med i betaen, så du skal ikke si noe om det er dårlig eller ei! 6450870[/snapback] Er du med i betaen Sondre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå