Gå til innhold

Age of Conan eller LOTR - Shadows of Angmar?

Anbefalte innlegg

Age of Conan begynner å utvikle seg i en veldig dårlig retning. De har lagt inn PvP flagging som totalt eliminerer friheten til å velge selv samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering.

I starten tenkte jeg det skulle bli åpen pvp men med restriksjoner skapt av ett fengselssystem og ett bountysystem. Var jo egentlig en veldig realistisk løsning på eventuelle problemer men de tar ikke ibruk dette til det fulleste virker det som. Har kranglet litt med utviklerne nå og ser flere begynner å lyse rødt på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ihvertfall begynne med Age of Conan, LOTR vet jeg ikke om jeg gidder å teste engang. Men som folk sier så er jo dette to ganske forskjellige spill så det kommer vel ann på hva du helst vil spille. Men hvis din avgjørelse ender på Age of Conan kan du jo ta en titt på Hw`s Age of Conan guild. Se min signatur for mer informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Age of Conan begynner å utvikle seg i en veldig dårlig retning. De har lagt inn PvP flagging som totalt eliminerer friheten til å velge selv samt spillerne blir autolevla for maksimal balansering.

I starten tenkte jeg det skulle bli åpen pvp men med restriksjoner skapt av ett fengselssystem og ett bountysystem. Var jo egentlig en veldig realistisk løsning på eventuelle problemer men de tar ikke ibruk dette til det fulleste virker det som. Har kranglet litt med utviklerne nå og ser flere begynner å lyse rødt på dette.

6450562[/snapback]

Du vet ikke om det er dårlig eller ei. Du setter bare noen spørsmålstegn ved spillet. Du er jo ikke en gang med i betaen, så du skal ikke si noe om det er dårlig eller ei!

Lenke til kommentar

Lol, jeg blir så oppgitt av å lese fks. ting som goz skriver i denne tråden, att conan er så bra osv. mens LOTRO vil bli elendig og blablabla.

Når dere har vert på forumet her så lenge som mangen av dere har, burde dere ha lært at:

Dere kan ikke sammenligne 2 spill før de kommer ut, dere kan ikke so om ett spill blir "kjempe suksess å dette spille vil eie alt ååå *orgasme*" før det har kommet ut, og dette er helt teit å diskutere.

"blææ, det heter diskusjon.no så vi kan" care, helt seriøst, ikke gidd plappre i vei om hva som blir best av disse spillene, det er umulig å vite før begge har kommet ut og man har spillt dem i en måneds tid.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke helt umulig, vi vet hvilke gameplay elementer vi vil se i begge spill, og av det vi har sett, synes jeg uten tvil AoC er mye mer lovende enn LOTRO. Jeg har uttalt meg om hvilke spill som er best, jeg har uttalt meg om hvilke spill som ser best ut, ut ifra informasjon vi har fått presentert gjennom intervjuer, videoer osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tok en titt på den siste videoen fra Lotro. Det ser ikke særlig bra ut.

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game

Ui som nesten er en direkte kopi av Wow sin. Sikkert for å tjene mest mulig på Wow spillere.

Dårlige animasjoner. Den eneste som så litt greit ut var dvergen.

Verden ser ikke så bra ut som jeg hadde ventet.

Slåssingen ser kjedelig ut.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Tok en titt på den siste videoen fra Lotro. Det ser ikke særlig bra ut.

Ui som nesten er en direkte kopi av Wow sin. Sikkert for å tjene mest mulig på Wow spillere.

Dårlige animasjoner. Den eneste som så litt greit ut var dvergen.

Verden ser ikke så bra ut som jeg hadde ventet.

Slåssingen ser kjedelig ut.

6629913[/snapback]

Må si meg enig gitt.. Slossingen så svært så "statisk" ut.. Nesten som å se på en omgang sjakk. Det gikk sånn fint etter tur og orden. i slooow moootion..

Lenke til kommentar

6450562[/snapback]

Du vet ikke om det er dårlig eller ei. Du setter bare noen spørsmålstegn ved spillet. Du er jo ikke en gang med i betaen, så du skal ikke si noe om det er dårlig eller ei!

6450870[/snapback]

Er du med i betaen Sondre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...