Gå til innhold

Age of Conan eller LOTR - Shadows of Angmar?

Anbefalte innlegg

Hei

Hva er det mest håp for av disse spillene? Er dritlei av Guild Wars og har lyst å prøve noe nytt når disse spillene blir utgitt. Må ha noe å spille til Warhammer Online - Age of Reckoning kommer i 2007 :dribble: Liker både Middle Earth og Conan universet, så der er jeg temmelig nøytral.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse spillene kommer til å være totalt forskjellige fra hverandre, så her må du nok spørre deg selv hva du liker ved online spill :)

I og med at du spiller Guild Wars så går jeg virkelig ut i fra at du liker PvP. Da trekker nok AoC det lengste strået siden det ikke er PvP i LOTR online. AoC lover veldig mye, og det gjenstår å se om de faktisk klarer å holde alt dette. Dette er jo et mye mer action preget online spill enn de vanlige MMORPGene, men om man liker det er en annen sak. Hovedforskjellen går på at det blir mer console aktig å styre på, faktisk så styrer Gaute på med en analog kontroll hver gang han skal vise dette spillet.

LOTR blir mer et PvE spill. Nå vet ikke jeg så altfor mye om dette spillet, så jeg skal la noen andre få fortelle om dette ;)

Om noen av disse blir bra gjenstår å se, men det er i hvert fall bra at du allerede nå har fått øynene opp for Warhammer online ;)

Lenke til kommentar

Age of Conan ser veldig spennende ut.

LOTR: Shadows of Angmar. Vel, de har valgt en del løsninger som ikke akkurat overbeviser meg, for å si det pent. "The fellowship" spawner tilfeldig rundt omkring, velding instansiert, og virker i det hele tatt veldig fokusert på å være lettfordøyelig. Det ser ikke ut til å bli noe typisk mmorpg heller, men snarere et massivt action/adventure-spill med enkle kontroller og lite dybde. Såvidt jeg har forstått vil det for eksempel ikke være mulig å ri eller skaffe seg bolig. I det hele tatt er jeg veldig redd for at spillet ikke kommer til å la meg føle at jeg bor og lever i det fantastiske universet. Men vi får se, håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt AoC, men bare pga. jeg liker PvP best, og siden det står dårlig til med Darkfall vil jeg tro, så er enten AoC eller Spellborn mitt neste MMO :) Dessuten, FunCom er flinke, og det setter AoC ett hakk høyere hos meg, Drømmefall gjør det også. FunCom skuffer ikke håper jeg!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Helt klart Age of Conan.

Lotro ser drit dårlig ut akkurat nå. Og etter det Turbine presterte med DDO så ser jeg ikke så mye håp for dette spillet. Å lage mmo spill av verdens to største fantasy lisenser i samme år er å ta seg vann over hodet.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...