Fjelldal83 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei Hva er det mest håp for av disse spillene? Er dritlei av Guild Wars og har lyst å prøve noe nytt når disse spillene blir utgitt. Må ha noe å spille til Warhammer Online - Age of Reckoning kommer i 2007 Liker både Middle Earth og Conan universet, så der er jeg temmelig nøytral. Takker for svar Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Disse spillene kommer til å være totalt forskjellige fra hverandre, så her må du nok spørre deg selv hva du liker ved online spill I og med at du spiller Guild Wars så går jeg virkelig ut i fra at du liker PvP. Da trekker nok AoC det lengste strået siden det ikke er PvP i LOTR online. AoC lover veldig mye, og det gjenstår å se om de faktisk klarer å holde alt dette. Dette er jo et mye mer action preget online spill enn de vanlige MMORPGene, men om man liker det er en annen sak. Hovedforskjellen går på at det blir mer console aktig å styre på, faktisk så styrer Gaute på med en analog kontroll hver gang han skal vise dette spillet. LOTR blir mer et PvE spill. Nå vet ikke jeg så altfor mye om dette spillet, så jeg skal la noen andre få fortelle om dette Om noen av disse blir bra gjenstår å se, men det er i hvert fall bra at du allerede nå har fått øynene opp for Warhammer online Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Age of Conan ser veldig spennende ut. LOTR: Shadows of Angmar. Vel, de har valgt en del løsninger som ikke akkurat overbeviser meg, for å si det pent. "The fellowship" spawner tilfeldig rundt omkring, velding instansiert, og virker i det hele tatt veldig fokusert på å være lettfordøyelig. Det ser ikke ut til å bli noe typisk mmorpg heller, men snarere et massivt action/adventure-spill med enkle kontroller og lite dybde. Såvidt jeg har forstått vil det for eksempel ikke være mulig å ri eller skaffe seg bolig. I det hele tatt er jeg veldig redd for at spillet ikke kommer til å la meg føle at jeg bor og lever i det fantastiske universet. Men vi får se, håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 For min del så ser jeg mest fram til Age of Conan... Er ikke særlig begeistra for LOTR lisensierte ting Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 selv, gleder jeg meg til Africa Online Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Age of Conan men er veldig skeptisk. Alt kommer an på slåssesystemet. Det vil make it or break it for min del. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vanguard og Age of Conan er de to fantasy MMOene jeg venter mest på. Turbine skuffet meg uendelig med Dungeons & Dragons Online, så det har sterkt senket forventningene til LOTR. Ellers er Pirates of the Burning Sea et av de MMOene jeg venter mest på. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Utvilsomt AoC for min del. Det vi vet om spillet til nå lover utrolig bra. Jeg har store problemer med å se hvordan Funcom kan gjøre noe feil nå. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det eneste svaret trådstarter kan få, som kan regnes som nogen lunde korrekt, må bli "time will tell". Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det ekke et mmorpg, men heller et mmofps som kommer til å bli mitt neste online spill og det er Huxley. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 De to kommende mmorpg spillene jeg har tro på er Age of Conan og Vanguard, skal innrømme at jeg gleder meg mest til Vanguard da =) Men som sagt kan ikke si at disse spillene bli noe bra, men jeg håper de blir det. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gleder meg veldig til Age of Conan Har stor tro på at funcom får det til! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Har veldig lyst å støtte Age of Conan siden det er norsk, men det er noe som drar meg mot LOTR. Tida vil vel vise hva som er verdt å satse på. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Classes i Age of Conan Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Gleder meg til begge spillene Men lotr forventningene har dalt en del da som nevnt d&d online skuffet STORT. Men ser at en av tyve special classene er Barbarian?! Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg ville valgt AoC, men bare pga. jeg liker PvP best, og siden det står dårlig til med Darkfall vil jeg tro, så er enten AoC eller Spellborn mitt neste MMO Dessuten, FunCom er flinke, og det setter AoC ett hakk høyere hos meg, Drømmefall gjør det også. FunCom skuffer ikke håper jeg! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg ender vel opp med å kjøpe begge Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Helt klart Age of Conan. Lotro ser drit dårlig ut akkurat nå. Og etter det Turbine presterte med DDO så ser jeg ikke så mye håp for dette spillet. Å lage mmo spill av verdens to største fantasy lisenser i samme år er å ta seg vann over hodet. Endret 24. juni 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 blir helt klart AoC her også, delvis fordi jeg er stor fan av conan, og delvis fordi i LotR universet er det egentlig bare filmen jeg liker godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå