snik1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 når jeg slår på pcen blir bare skjermen svart!! ikke no varmeutvikling osv, jeg stilte også standard AGP graphics i bios, også stilte jeg 166FSB og 1.8 V skjønner iikke hvorform det ikke funka 2Ghz funka den glatt, men nå vil den ikke starte opp :s Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Reset BIOS. Se manual hvis du er ukjent med hvordan dette gjøres! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hva var standard fsb? hva var standard volt? 1.8 høres ut som noen prøver å drepe cpu agp lås og ram divider er viktig Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 hva var standard fsb?hva var standard volt? 1.8 høres ut som noen prøver å drepe cpu agp lås og ram divider er viktig 5875501[/snapback] den sto på auto, så aner ikke sikkert 1.650^^ alt har ordna, det funket ikke å dra ut batteriet(hovedkort), så jeg måtte finne en jumper!! no stress! så holdt jeg for sikkerhets skyld inne insert knappen på reboot, og alt nullstilte seg vel fra før takk for deres hjelp! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hva var standard fsb?hva var standard volt? 1.8 høres ut som noen prøver å drepe cpu agp lås og ram divider er viktig 5875501[/snapback] jeg kjører 1,79V på min cpu.. prøver jeg og drepe den? AMD Athlon XP2500+ @ 3200+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå