Gå til innhold

er dere fornøyde med livet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke se noen store positivie ting med livet akkurat.

*Smile falskt*

hvertfall ikke etter en episode med  </3 Han

5878553[/snapback]

I say.

Slikt er aldri lett, men en hjelper ei seg selv med å grave seg ned i negativitet (is that a word?).

Fyr på musikk du liker og lev livet :love:

Gå ut - se på fuglene - se på fjellene! Poesi!

Kjenn ren luft i lungene, det er så mye pent der ute.

:w00t:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

1 dag til påskeferie, verdens beste kjæreste (tror jeg.. har ikke testet ut så mange enda, men hun her virker strålende, haha:P), gode venner, nok penger.. lenge siden jeg har hatt det så bra.. men har det generelt greit nok eller bedre..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er helt fornøyd, jeg.

*Har et hjem

*Har foreldre/søsken som er glad i meg

*Har venner

*Har mat

*Har skolegang.

Så, ja, jeg er fornøyd med livet mitt.

5878443[/snapback]

Haha, er det is og cola vi snakker her? :p

"Jeg er en liiiten undulat

Som får så dårlig med mat

For jeg vil heller, ja jeg vil heller

Ha cola og iiiis"

Eller noe sånt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er glad =)

*Mange venner som jeg ofte er sammen med - check

*Kjæreste - check

*Nettop flyttet (ikke langt, fortsatt samme venner og skole) - check

*På hytte med kjæresten i påsken - check

*Snart 42" plasma på veggen - check

Jeg har det bra, selv om jeg kunne gjort det bedre på skolen. Naturfag og matte kan brenne.

EDIT; For ikke å glemme at jeg har en dritkul jobb som gir meg mer penger enn jeg klarer å bruke :)

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Det er småtingene som gjør oss lykkelig. en 3 sek orgasme.. en røyk, en øl, sjokolade, se en kul film etc.

Er umulig å være lykkelig hele tiden da dette vil bli rutine og igjen kjedelig og umotiverende. Hva skjer når en har rundet maslovs behovpyramide? Jo, en kjeder seg.

Bare når vi mister det vi har at vi setter pris på det vi hadde.

Lenke til kommentar

På en skala fra 1 til 10 ville jeg svart 6 eller 7.

Har det forsåvidt ganske bra.

Har en hyggelig familie, gode venner, glad i film, sulter ikke osv.

Føler dog at jeg ikke passer helt inn i Norge. Synes det er litt meningsløst å gå på skole i mange mange år, for så å jobbe til en blir noen og seksti. Selv om vi i Norge og folk i andre rike land kan kjøpe oss det vi trenger, kjøpe det vi har lyst på og generelt sett har det veldig bra, føler jeg at det er noe som mangler. Nemlig det å være glad i livet, være glad for å leve, rett og slett ha grunn til å glise bredt hver dag. Så jeg tror et liv i jungelen (stammefolk), bo på en sydhavs-atoll, eller leve og bo i Asia hadde passet meg bedre.

Har selv vært i Asia en del ganger, og folk virker rett og slett mye lykkeligere enn vi Nordmenn (og ivertfall meg),- til tross for at de ikke tjener stort, eller bor flott.

Et liv som fisker i Asia eller en sydhavs-atoll hadde vært midt i blinken!

Drømmer stadig om å gjøre som helten min Terje Dahl; selge alt jeg eier og har, kjøpe en liten seilbåt (Terje seilte en 22fots Maxi 86) og seile ned til sydhavet for å bli der for godt. Det er min drøm :love:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Hadde man spurt dette spørsmålet i de fattigste strøkene i afrika, ville man nok fått som svar at de har det bra hvis de har litt mat og tak over hodet i form av et blikktak eller noe annet.

Greit å ha til ettertanke!

Så jeg har det utrolig bra. Bor sammen med jenta jeg elsker, holder på med å få meg en utdannelse og har mange gode venner. Det er dette som er livet for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...