Cheshire Cat Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fysisk sett, jeg eter mat, jeg har penger, jeg får gode karakterer, jeg drikker nogenlunde rent vann, jeg er mer redd for å bli trampet ned av en krigselefant for så å bli kastet utfor en klippe av en rabiat barbar på vei til skola enn å få fugleinfluensa. så fysisk sett fornøyd. psykisk sett, veldig misfornøyd. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg er storfornøyd jeg, og jeg nyter hver eneste dag. Some things in life are badThey can really make you mad Other things just make you swear and curse. When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the best... And...always look on the bright side of life... Always look on the light side of life... If life seems jolly rotten There's something you've forgotten And that's to laugh and smile and dance and sing. When you're feeling in the dumps Don't be silly chumps Just purse your lips and whistle - that's the thing. And...always look on the bright side of life... Always look on the light side of life... For life is quite absurd And death's the final word You must always face the curtain with a bow. Forget about your sin - give the audience a grin Enjoy it - it's your last chance anyhow. So always look on the bright side of death Just before you draw your terminal breath Life's a piece of shit When you look at it Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show Keep 'em laughing as you go Just remember that the last laugh is on you. And always look on the bright side of life... Always look on the right side of life... (Come on guys, cheer up!) Always look on the bright side of life... Always look on the bright side of life... (Worse things happen at sea, you know.) Always look on the bright side of life... (I mean - what have you got to lose?) (You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Nothing!) Always look on the right side of life... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Livet er flotters, men jeg kan påpeke ting som kunne vært bedre. *å vite hva jeg vil utdanne meg til *få meg en deltidsjobb jeg trives godt i (f.eks el-kjøp) *Jeg kjenner til tider smerter i tenna men grøsser for å dra til tannlegen *Har til tider smerter i ryggen etter at jeg trente feil i beinpress. (håper det ikke er noe galt der) *Trenger mer penger (som bringer meg tilbake til en bra deltidsjobb) Til f.eks Xbox 360. heftig stasjonær, klær og kjøp av leilighet.. *skulle hatt bedre karakterer fra videregående.. hmm.. jeg har jo egentlig ganske mange problemer Endret 5. april 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 I mangel på noe å gjøre sitter jeg foran forumet hver kveld og diskuterer med FrPerne.. Jeg er emo^^ Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg bor på en drittplass, går på en drittlinje og har ikke penger. Dama har også forlatt meg. Om livet går bra? Tja.. vurder selv. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Livet er bra, men jobben kunne vært bedre... Klager ikke over å ha ei dame heller... *sad* Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Livet er flotters, men jeg kan påpeke ting som kunne vært bedre. *Jeg kjenner til tider smerter i tenna men grøsser for å dra til tannlegen.. 5874812[/snapback] Ska til tannlegen 11.30 i dag pga tannverk.... Arhh,eg har ikkje tannlegeskrekk men eg hater dn eine boren han bruker!! Får frysninger av dn... Men uansett,,skal bli deiligt å slippe tannverk i den tanna! Endret 6. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Har det helt jævlig lissom.. Kan ikke noen bare drepe meg leom!? Endret 6. april 2006 av ModdeRusk Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har det helt jævlig.. jeg vil bare dø! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har det jeg trenger. Klager fortsatt. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 har vel egentlig ingenting å klage på Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nei, er ikke fornøyd, men jeg jobber hardt for å få det bedre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 tja jeg kan ikke klage på noe annet enn at jeg vil ha kjæreste igjen.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Når jeg tenker på alle som har det mye, mye verre enn meg, kan jeg ikke annet enn å være fornøyd. Endret 6. april 2006 av mads89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå