Gå til innhold

er dere fornøyde med livet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er vel egentlig ganske fornøyd!

 

Er sammen med verdens beste jente! :love: kunne ikke vært mer heldig når det gjelder kjærligheten! :) har ok karakterer på skolen og klarer meg greit.. har bra med venner og ingen sykdommer! har nok å gjøre på fritiden ;)

 

men skulle gjerne hatt litt bedre rå! har veldig dårlig med penger! uansett tidspuknt! syns også jeg er litt flink til å kaste bort mye tid.. får liksom så lite fritid!

Lenke til kommentar
Jeg er absolutt ikke fornøyd.

5906521[/snapback]

Why? Er ikke du forlova og alt er bare fryd og gammen? :)

5906648[/snapback]

Jo, og så? Kan vel være misfornøyd med andre elementer i livet som overskygger akkurat det faktum at jeg er forlovet.

5906671[/snapback]

Er det sikkert. Du virket bare så lykkelig for så ikke lenge siden. Derfor jeg lurte.

Lenke til kommentar
..og om hundre år er alle her begravet og glemt... :shrug:

5891690[/snapback]

Jeg håper jeg ikke er glemt om hundre år, i alle fall ikke ting jeg har satt i gang / laget. Det gjelder å sette sine spor.

5911275[/snapback]

 

 

joda, men det bør være noe av betydnig om folk skal huske deg.. rart hvor fort vi glemmer egentlig..

Lenke til kommentar
..og om hundre år er alle her begravet og glemt... :shrug:

5891690[/snapback]

Jeg håper jeg ikke er glemt om hundre år, i alle fall ikke ting jeg har satt i gang / laget. Det gjelder å sette sine spor.

5911275[/snapback]

joda, men det bør være noe av betydnig om folk skal huske deg.. rart hvor fort vi glemmer egentlig..

5911278[/snapback]

Er enig der, derfor jeg la til "noe jeg har satt i gang / laget". Trenger ikke være noe stort, og trenger ikke være hovedmannen bak det hele.

 

Eksempel: Tenk å være en av personene bak Golden Gate bridge, brusboksen, Ikea eller et romprogram.

Lenke til kommentar

ok.. men da er det "tingen" som blir husket ikke deg... ;)

 

Selv så husker jeg ikke navn eller ansikt til noen av de begivenhtene du nevner :roll: Mulig dte bare er meg.... Tror jeg skulle kommet på navne til han ikea karen med litt brainstorming.. ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
ok.. men da er det "tingen" som blir husket ikke deg...  ;)

 

Selv så husker jeg ikke navn eller ansikt til noen av de begivenhtene du nevner  :roll:  Mulig dte bare er meg.... Tror jeg skulle kommet på navne til han ikea karen med litt brainstorming.. ;)

5911332[/snapback]

Ja, men for meg ville det vært nok. Om så ingen visste hvem jeg var, kunne jeg dødd med en visshet om at jeg har etterlatt noe folk vil huske meg gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...