WaterMarked Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Er dere fornøyde med livet? Tenkte eg skulle lage ein liten meningsmåling... Men får det jo f*en ikke til!.... Endret 5. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er dere fornøyde med livet? 5871791[/snapback] Hmmm, neh. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har faktisk aldri vært mer fornøyd med livet enn nå når jeg er arbeidsledig. Merkelige greier. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fornøyd med livet? Kunne jeg hatt det bedre? Ja. Kunne jeg hatt det værre? Ja. Vet ikke jeg... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Synes det er helt toppers jeg...kunne ha hatt litt mere penger da Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Du trodde du var smart for å omgå 14-tegnsregelen, men alt du fikk var en koselig beskjed fra meg om at det blir tvangsgruppeklem om du gjør det samme en gang til ~Moderator . Endret 6. april 2006 av The_Darkness Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har det egentlig veldig bra. Gode venner og verdens nydeligste kjæreste gjør livet godt å leve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 kan ikke si det, men det er vel som så. blir vel bedre Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nei. Er fornøyd med: innsats på skolen Er misfornøyd med: at jeg bruker for mye tid til å svare i slike tråder Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kunne hatt mindre prøver på skolen da :sad: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Livet mitt?!! Strålende fornøyd, føler det går fremover. Og seff, den mest utroligste jenta Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Tenkte eg skulle lage ein liten meningsmåling... Men får det jo f*en ikke til!.... 5871791[/snapback] Send PM til en moderator (Alastor, f.eks.), så ordner han det om det er meningsfullt. Selv er jeg ikke fornøyd, men det kunne absolutt vært verre, skolen går greit, og er i en ok sosial situasjon, økonomien er også fin. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 er sånn passe fornøyd ja... men er masse som mangler da Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg er tilfreds. Selvfølgelig kunne ting vært bedre, slik er det jo alltid, men jeg er ikke den type jente som dveler for masse over dette. Jeg lever livet, gjør det jeg føler for, og angrer ingen ting. Å være lykkelig for meg er det å kunne sette pris på små ting, og ikke bekymre seg for alt det dumme som sjer. Om en hekter seg opp i slikt, blir livet alt for lett mørkt, og det er ikke noe moro. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har det rett og slett glimrende! Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Varierer fra dag til dag, men i det hele og det store, og akkurat nå? Nei. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hmmm...joa dame, å kamerater...sklal ikke klage...men føler at jeg har litt dårlig tid til gitaren nå....bli ca. to timer hver dag bare skuffa over meg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå