Mott Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Et forslag til underholdning hadde jo vært overklokk ellr stoolman som er Norges beste overklokkere faktisk i verdenstoppen. og kansje kinc eller hva nå han/hun heter. Og noen fra HW.no selv hadde jo vært noe Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Behøver det bare å være ét LAN da? Kan jo lage en slags organisasjon som f.eks Gatebil. Reise landet rundt å lager liv og røre. Jeg kan være primus motor om det blir noe i Nordland Har litt erfaringer med å arrangere LAN fra før så.. Endret 7. april 2006 av Jtand Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Høstferien er nok det beste tidspunktet, ettersom mange er bortreist i sommerferien og i jule-/vinterferien. I tillegg er TG og Exotic-Lan er i påskeferien. 5882987[/snapback] Ja, en motvekt til LAN-ene på våren hadde vært greit. Nå er det riktignok mange som reiser vekk i høstferien også, men regner med at man bør legge slike tilsteldninger til ferietider. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde vært gøy med noe slikt ja.... Bare synd at jeg har 5 ukers ferie i året (jobb), og alle er fyllt opp... passer vel dårlig å ha det midt i elgjakta... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hadde vært gøy med et hw-lan, men jeg tror ikke jeg hadde orka en uke som på tg, men fra fredag til søndag hadde funka bra. Oslo området er vel det enkleste for min del. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke høstferien, da er jo ByLAN, om jeg ikke tar feil. ---- Men om det blir mellom bylan og "hw-lan", blir det jo helt klart hwlan da. Jeg følger med på utviklingen i tråden, dette kan bli bra Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ikke vet jeg men etter min mening frastøter navnet LAN mange av de "eldre" brukerne.. LAN er for fjortiser som vil spille CS og liknende. Seminar er for kjedelig.. Tema er egentlig lurt, så lenge temaet ikke er CS.. "Problemet" vil vel uansett være å få de "eldre"/erfarne brukerne til å komme, kanskje kunne dere arrangere forelesning med de "beste" forumbrukerne. Er mange her med en del kunnskap innen web, film, redigering, bildebehandling osv... Bare en ide.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Å forby CS-spilling er nok ikke smart (jeg sier ikke at du foreslo det, jeg bare drar tankene dine et hakk videre ). Min tanke er at dette kan være et litt uvanlig LAN, hvor det å lære og lære bort blir fokus, selv om alle kan gjøre hva de vil. Faglig, men ikke for tungt, innhold kan uten tvil være spennende, men det er viktig at folk skjønner at dette ikke er et vanlig LAN man drar på for å drikke brus, spille CS og rope etter Arne. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 men det er viktig at folk skjønner at dette ikke er et vanlig LAN man drar på for å drikke brus, spille CS og rope etter Arne. HELT enig! De er det nok av! Kan ikke kalle meg en av de eldste brukerene, men slike typer begynner jeg å gå ganske lei av. Er mer interessert i programmering for å si det sånn Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det bør absolutt være lærerikt på mange områder, men compoer må til det også spør du meg. Det er jo LAN (local area network). Bare fildeling blir litt tamt. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det hadde vært bra med et hw.no "lan" Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg synes det kommer mange fine innspill her, og ikke minst, det virker som om mange av oss har et felles ønske for hva et HW LAN bør være. Oppsummerer litt her foreløpig: 1. Messe: Forhandlere og produsenter presenterer og selger (Nei de har ikke med seg hele lageret ) 2. Fagseminar/Workshop: Flere forskjellige problemstillinger settes fram. Mulighet for konkurranser og dommerpanel. Fagseminarer avhenger av interessen og innsatsen fra vår side 3. Gaming: For de av oss som liker det. Men, kanskje motivasjonen for å komme heller er; "Jeg skal lære meg mer om.." og deretter "så skal jeg delta i X (<-Sett inn avhengighet her) Compo, og det jeg ellers rekker etterpå." Er dette en grei oppsummering hittil? Alle disse punktene inneholder flere muligheter som f.eks gå sammen med flere for å opp å rabatter, kanskje omvendte auksjon?, læresteder kan komme med innspill til workshops og kanskje dommerpanel. Sist men ikke minst compoer i CS, Quake, BF m.m. er avhengig av timing og lengde på LANet og naturligvis hvor mange vi skal etterstrebe å få med. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Oppsummerer litt her foreløpig: 1. Messe: Forhandlere og produsenter presenterer og selger (Nei de har ikke med seg hele lageret ) 2. Fagseminar/Workshop: Flere forskjellige problemstillinger settes fram. Mulighet for konkurranser og dommerpanel. Fagseminarer avhenger av interessen og innsatsen fra vår side 3. Gaming: For de av oss som liker det. Men, kanskje motivasjonen for å komme heller er; "Jeg skal lære meg mer om.." og deretter "så skal jeg delta i X (<-Sett inn avhengighet her) Compo, og det jeg ellers rekker etterpå." 5888583[/snapback] Midt i blinken Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kommer om jeg får med meg en eller et par jeg kjenner x] Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Da står TG for døren, så får dunke noen "kloke" hoder sammen i etterkant. Forhåpentligvis kan vi starte noe som ligner på planlegging over påske. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Så dette lanet blir i oslo hvis det blir noe av det? Spørs om jeg gidder da, er langt fra bodø. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg er intressert. Kansje holde i Trondheimsområdet heller, da dette er mer "sentrert" i landet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg er intressert. Kansje holde i Trondheimsområdet heller, da dette er mer "sentrert" i landet? 6000429[/snapback] Jeg støtter det forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå