Zlascher Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei, Min gamle stasjonære pc tok kvelden i går, og jeg gidder nå ikke å gjøre noe mer for å få den istand . Derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til anskaffelse av en ny, men denne gang en bærbar. Derfor skulle jeg helst hatt en bærbar med bra nok specs til å kunne erstatte en evt. desktop. Som det står i emnetittel så er maksimum jeg vil bruke på ny laptop, 15000,- Den skal for det meste brukes til rimelig basis ting, samt en del spilling (hovedsakelig WOW). Jeg vil derfor gjerne ha anbefalinger på en god bærbar pc som klarer å kjøre de fleste nye spill med nogenlunde høye innstillinger. Jeg er ikke så kresen på hverken mobilitet, støy eller batteritid, men det bør være over 2 1/2 time i det minste. Det beste hadde vært om anbefalt pc kom fra Komplett, Netshop, Elkjøp eller Expert. Men det er ingen nødvendighet. Så, er det noen som har en anbefaling eller to til et godt kjøp ? Kom gjerne med egne erfaringer i tillegg P.S: det hadde vært ekstremt bra om den i tillegg kom med Windows Media Center siden den ofte skal kobles til tv'en , men dette er ikke et must. Lenke til kommentar
MonaR Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 DENNE PC´en er svært god.. har den selv Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hehe. Har sett på akkurat den samme.. Liker bare ikke at den ikke er på lager.. Vil ha ny pc nå Litt kjedelig å måtte sitte på en 500mhz Compaq som man må skru av å på 4 ganger før den får "varmet" opp Men hvordan er grafikkortet på den? Har ikke akkurat satt meg inn i hva som er bra eller ikke det siste året.. Vil det være bedre enn 9600xt som jeg hadde i den gamle pc'en ? Endret 5. april 2006 av Zlascher Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 DENNE PC´en er svært god.. har den selv 5871735[/snapback] http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:910726;c:36159;r:pg samme rimeligere sikkert uten bæreveske og mus tilse at samme batteri og ram skal du spille wow så likegodt bestille med 1.5g ram Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med en Mac. Ypperlig til WOW og ellers mange gode programmer som følger med (iPhoto, iMovie, iWeb og Garage Band) som ville kostet skjorta vis du skulle kjøpt dem til Windows. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 alle prg koster skjorte hva er garage band? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 alle prg koster skjortehva er garage band? 5873509[/snapback] GarageBand er et digitalt lydstudio som i tillegg til sanger også har mange fine verktøy for å lage podcast. Les mer om hele iLife pakken her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå