Coolchili Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sjekk de nye sidene til Mobyson. Dette må vel kunne sies å være noe av de minst vellykkede hamskiftene jeg har sett.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sjekk de nye sidene til Mobyson. Dette må vel kunne sies å være noe av de minst vellykkede hamskiftene jeg har sett.... 5871528[/snapback] Du mener at de legger ned og overfører kundene til noextras? Dette gjøres for at noextras skal være det billigste tilbudet, mens mobyson kommer sterkere tilbake snart med et bredere og litt dyrere tilbud. Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Du mener at de legger ned og overfører kundene til noextras? Dette gjøres for at noextras skal være det billigste tilbudet, mens mobyson kommer sterkere tilbake snart med et bredere og litt dyrere tilbud. 5871536[/snapback] Nei - jeg mener de nye websidene til Mobyson (www.mobyson.no) som ble lansert i ny og etter min oppfattning svært dårlig drakt i dag ;-) Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har "skumlest" litt på sidene Deres. Hva i all verden er dette for noe da? Hvorfor gjør de det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ah...der fikk jeg opp de nye sidene. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Designet kunne de jobbet mere med. Stygge farger og rotete design. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Så stort sett ganske bra ut, men liker ikke helt den om pristillegg til fast-nettet, hvorfor det? Om det hadde vært tillegg til netcom sitt nett så hadde jeg skjønt det siden de leier av telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå