Gå til innhold

Asus W3463VUP 14" er denne bra nokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg trenger en bærbar å bruke på skolen, reiser og spille litt med den. så jeg tenkte meg at jeg ville ha en med 14" skjerm  :hmm: .

DENNE ::fant jeg

så legger jeg med en ekstra 512 ram brikke ;) blir den bra nokk for meg?

-ilukthx

5871507[/snapback]

Borsett fra spilling så er maskien bra, men skjermkortet er ikke godt...

Spiller du spill som krever mye ytelse så blir dette for dårlig, jeg skriver om og om igjen at X700 eller GO6600 bør være et minimum hvis man spiller...

Lenke til kommentar

Hei !

Sitter selv med en Komplett S260 OG en Asus W3V, kjøpte Asusen forde eg ville ha en spille bærbar og Asus maskinen hadde grafikk kortet X600 128Mb.

Synes Asus W3V er en herlig og solid maskin, nydelig design og solid bygget, men som spille maskin er nok X600 kortet i minste laget, tar gamle spill som Mafia uten problemer, men sliter med nyere spill og spill som trenger kraftigere grafikk kort, som GTA III, får litt etterslep når eg skal spille GTA III. Kan jo sette alt på minimum men det er jo ikkje noe særlig. Hvis du har tenkt å spille nyere spill på den, bør du se etter noe annet ja, ellers er maskinen helt konge.

Eg sjøl sikler etter denne maskinen, Asus W3J, bruker samme chassiet som W3V, men med Core Duo CPU og X1600 256Mb grafikk kort, den kan spilles på, men litt usikkert når den kommer til Norge !

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=5&l2...072&modelmenu=1

Ringte Asus i Norden og sjekket litt, denne maskinen ER KLAR for Norden, og skal være å få kjøpt/få tak i i løpet av de nermeste dagene no.

Endret av purolatino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...