nilsjohann Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk nylig en Asus A6Ja i posten. Etter at det trådløse nettverket sluttet å fungere propert, bestemte jeg meg for å formatere PCen. Selve formateringen gikk fint, men nå sliter jeg med gjennopprettingen. Slettet gjennopprettingssystemet som lå på D: stasjonen, som egentlig ikke burde ha noe å si siden jeg mottok en "Recovery CD" med PCen. Men uansett hvor mye jeg prøver å starte PCen opp fra denne CDen, går det ikke. CDen lar seg ganske enkelt ikke boote, så spørsmålet er om jeg gjorde en tabbe med å installere gjenopprettingssystemet på D: stasjonen? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har du en egen Windows-CD liggende (altså en cd med kun windows, ikke en recovery-CD) ville jeg anbefalt å bruke denne, da det ofte er med en haug programmer man ikke trenger på en slik recovery-CD... drivere får man alltids tak i, kanskje ligger de lett tilgjengelige på den nevnte recovery-cd'en Lenke til kommentar
ZadiZz Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kanskje ikke det er satt opp på bios at den skal boote fra cd-rom. Så ville ha sjekka det først. Trur noen har sagt at det ikke går ann å bruke andre windows på den maskina eller noe sånt men er ikke sikker eg. Wlan min bynte også å fuske og sånt sa at wlanen ikke var slått på og at eg måtte slå den på osv. Prøvde å avinstallere og installere på nytt mange ganger wlanen men hjalp ikke. Så leste litt igjennom manualen og etter å ha installeret den wlan controll driver greia igjen så var det bare å bruke den fn + F2 tasten for å slå på og av wlan + bluetooth . Lenke til kommentar
tthen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hadde lignende problem med en annen asus, a6707. denne ville heller ikke boote fra medfølgende dvd. ringte asus og fikk til svar at på denne var det feil på recovery dvd'en. fikk tilsendt en ny versjon av recovery og det virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå