Gå til innhold

Hva er ditt syn på WOW ol. onlinespilling på LAN.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før spilte jeg WoW aktivt, da spilte alle vennene mine også wow på LAN. Nå er jeg for å si det rett ut dritt lei. Prøver å få dem alle til å kjøpe Command & Conquers: First Decade, så vi kan få litt ordenlig RTS action ;)

Folk blir for avhengi av wow, også er det bare det som er moro akkurat da.

5879840[/snapback]

 

Kunne ikke blitt mer enig :) Eneste kjipe som jeg synes EA kunne ha gjort var å gjøre om RedAlert 2 multiplayer fra IPX driten til TCP/IP. Går jo faen meg ikke ann å spille multiplayer uten å ordne masse piss som jeg ikke aner om engang. EA må bruke huet!

Lenke til kommentar
Jeg er jo ofte på WoW kun for å snakke med noen av vennene mine som ikke har MSN. :p

Folk burde spille det de vil, om de er hjemme eller på LAN. Om en ikke kan spille WoW om en vil, men blir tvunget til CS, WC3, BF2 el. er det ikke like gøy å spille. Jeg vil mye heller at mange spiller WoW enn å spille med noen som ikke vil spille det spillet.

5879085[/snapback]

Enig at det ikke er morsomt å spille spill man blir tvunget med på, men å være en av de få som ikke har wow (den eneste av oss i klassen som drar på lan) og være på lan, når alle spiller det, er heller ikke så veldig morsomt.

Da burde man hvertfall spille noe alle vil spille... noen ganger...

Lenke til kommentar

Aldri skjønt poenget med MMORPG. Først må man kjøpe spillet, og så må man pokker meg betale abonnementsavgift for å spille det og :no:

 

Og så er det jo ikke særlig gøy heller. Alt tar dritlang tid, og man sitter og venter hele tida. Folk med virkelige liv har jo ikke tid til sånt. Ikke er det særlig givende heller, for spillene setter ikke spilleren i sentrum. Er jo umulig å sette ALLE i sentrum.

 

Ikke det at jeg har noe imot multiplayer, men tror det bør spilles i korte sessions, som i FPS og RTS. Ikke døgnet rundt, året rundt! Sånt er ikke sunt for folk.

 

Blizzard er vår tids Medellinkartell ;)

Endret av ShAvAnO
Lenke til kommentar
Var LAN hos meg nå. Han ene satt og spilte wow (det hadde han gjort 2 timer) Så spør jeg han om han blir med på CS og han svarer "Nei, jeg er litt opptatt nå". Jeg fikk faen meg lyst til å slå han ned!

5902700[/snapback]

 

hater folk som deg. Hvis han ikke vil spille CS så vil han ikke. Uansett om det var

du som "ledet" LAN'et. Du burde respektere andre sine ønsker.

 

Pluss at hva er så usosialt ved å spille WoW på LAN?

Hvilket spill du spiller har ingenting med hvor sosial du er.

Du kan fint spille CS og være like sosial som en som spiller

WoW, og omvendt. Jeg spiller WoW på LAN og jeg er like mye

sosial som de andre som spiller f.eks CS(hvis du tar vekk all

whiningen da).

 

Nazdreg

Lenke til kommentar

Nazdreg, poenget her at du er sosial på en helt annen måte. JEg synes også at det er sosialt å spille WoW, men det er mer sosialt å spille for eksempel Quake 3 med venner som sitter ved siden av andre på LAN. Derimot i det du, og dine venner sitter sammen å spiller WoW; er det noe helt annet. For ikke å si at mange av oss blir lett deprimert når 70% av alle vi ser på TG sitter å spiller WoW. Hva skjedde med mangfold?

Lenke til kommentar

Hva er vitsen å dra på LAN når du alikevell spiller mot de sammen personene som du gjør hjemme? Dette innkluderer da WoW, CS og Warcraft 3.

 

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å ta med seg PCen på et LAN, betale for inngang og så spille de samme spillene som de gjør hjemme. Ser ikke logikken i det. Sosiale på LAN? Kan så hende, men de fleste på LAN sitter jo fremfor sin egen PC og ser verken til venstre eller høyre. Sosialt? Neppe.

 

Variasjon er nøkkelordet mener nå jeg. Derfor gidder ikke jeg å dra på LAN noe mer fordi jeg er gamer som liker variasjon, men når det hele tiden skal gå på de samme spilllene på vært LAN så gidder ikke jeg å dra.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen å dra på LAN når du alikevell spiller mot de sammen personene som du gjør hjemme? Dette innkluderer da WoW, CS og Warcraft 3.

5928448[/snapback]

 

Nei no får du gi deg. CS er da ikkje noe onlinespill..

 

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å ta med seg PCen på et LAN, betale for inngang og så spille de samme spillene som de gjør hjemme. Ser ikke logikken i det. Sosiale på LAN? Kan så hende, men de fleste på LAN sitter jo fremfor sin egen PC og ser verken til venstre eller høyre. Sosialt? Neppe.

5928448[/snapback]

 

Eg har det mer sosialt på LAN enn å spille. hadde aldri giddet å gått på LAN hvis eg ikkje kjente noen der ol.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Haha, håper du ikke mente det seriøst vegis, da må jeg le veldig høyt :p

 

Men, det er et poeng i det Bear^ sier der, spiller man WoW på LAN, spiller man jo med de man kunne spilt med hjemme, men man gjør mye annet på LAN og da, cs blir mye artigere på LAN (alle sitter samla) ell hjemme.

Lenke til kommentar
Haha, håper du ikke mente det seriøst vegis, da må jeg le veldig høyt :p

5931330[/snapback]

 

Ment edet seriøst på min måte,

 

det er mange (fleste som eg kjenner) som har CS uten steam. altså som kun kan spilles på LAn eller mot "boter", da kaller eg det ikkje for et Online spill.

 

Men lovligvis, er det Online spill ja :)

Lenke til kommentar

Om noen få har LAN versjonen av CS så vil jo ikke det si at CS ikke er et online spill.

 

Men jeg trodde nå at en del av det sosiale med LAN var å prøve ut nye veier og prøve ting som du kanskje ikke er best i, men det ser jo ikke ut som folk er interesert i å prøve noe nytt på LAN annet enn inngrodde tånegler som har vært siden Paven gikk i småsko, slik som CS og Warcraft der CS er verstingen.

 

Det er en av grunnene til at jeg slutta å gå på LAN, for selv om det er sosialt så gidder jeg ikke å sitte i over 3 døgn å høre på CS nerder som blir forbanna når de dør 2 ganger på rad. Eller warcraft elskere som roper over hele lokalet hvor de eier personen de spiller mot, som tilfeldigvis er kameraten som sitter rett ved siden av han.

 

Sosialt er 1 ting men når det bare skal spilles det samme som de spiller hjemme, hva er da vitsen med et LAN? Jeg hadde nok gått på flere LAN om der hadde vært variasjon innenfor spill valgene men det er det jo ikke. Er jo det samme som det ellers går i, sosialt eller ei.

 

Den dagen det kanskje kan gå på andre tinger enn det som det har gått på flere ganger, så kanskje jeg kunne være tilstrekkelig til å gå på et eller annet LAN, men så lenge det bare er noen få inngrodde spill det skal gå på så sier det seg selv at jeg blir lei.

Lenke til kommentar
Om noen få har LAN versjonen av CS så vil jo ikke det si at CS ikke er et online spill.

 

Men jeg trodde nå at en del av det sosiale med LAN var å prøve ut nye veier og prøve ting som du kanskje ikke er best i, men det ser jo ikke ut som folk er interesert i å prøve noe nytt på LAN annet enn inngrodde tånegler som har vært siden Paven gikk i småsko, slik som CS og Warcraft der CS er verstingen.

 

Det er en av grunnene til at jeg slutta å gå på LAN, for selv om det er sosialt så gidder jeg ikke å sitte i over 3 døgn å høre på CS nerder som blir forbanna når de dør 2 ganger på rad. Eller warcraft elskere som roper over hele lokalet hvor de eier personen de spiller mot,  som tilfeldigvis er kameraten som sitter rett ved siden av han.

 

Sosialt er 1 ting men når det bare skal spilles det samme som de spiller hjemme, hva er da vitsen med et LAN? Jeg hadde nok gått på flere LAN om der hadde vært variasjon innenfor spill valgene men det er det jo ikke. Er jo det samme som det ellers går i, sosialt eller ei.

 

Den dagen det kanskje kan gå på andre tinger enn det som det har gått på flere ganger, så kanskje jeg kunne være tilstrekkelig til å gå på et eller annet LAN, men så lenge det bare er noen få inngrodde spill det skal gå på så sier det seg selv at jeg blir lei.

5933052[/snapback]

Kan spille med deg jeg :) TG neste år^^ Liker variasjon!

Lenke til kommentar

Syntes wow har blitt alt for populært. Jeg gidder ikke å komme på et lan bare for å spille wow. På Polar Party 14 var wow sperra. (godt gjort, admins og crew! :) ) Skal man spille wow, kan man like godt sitte hjemme og spille det.

 

Jeg var på et lan hos en kamerat i helgen. Jeg begynte å lage en bane på MTA, og kameraten min ba meg om å starte server når jeg var ferdig, så vi kunne spille på den banen. Vi fikk adri spilt den, fordi da jeg var ferdig, og hadde starta server, kunne han ikke joine fordi han spilte wow, og var i en quest, fight, whatever med noen adre på "guilden". Han satt og spilte til jeg til slutt måtte hjem. :realmad:

Lenke til kommentar

Det beste er nok bare å la folk få spille det de selv vil på LAN, men det skader ikke å prøve å oppmuntre dem til å spille multiplayer spill. Jeg var på et lan selv i påska med hvor så og si alle 9 som var der spiller wow daglig, mens under lanet gikk det kanskje bare noen timer til WOW. Gikk mest i Halo, Serious SAM (Om natta :D ) og litt Rune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...