ynny Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg kjøpte just en ny disk på 400 gb til mitt socket A hovedkort Aopen ak77-600 max Fra føra har jeg 2 serial ata som er i raid men jeg har fire tilkoblinger så jeg skjøner ikke va som er galt www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313190 feilmeldingen jeg får før jeg kommer in i windovs er: Disk boot failure insert system disk and press enter Endret 9. april 2006 av ynny Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er antagelig 2 kontrollere på hovedkort, 2 tilkoblinger til hver. Sjekk i BIOS at den andre kontrolleren er slått på. Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva er det som skjer da? Finner ikke windows igjen harddisken? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kontrollpanel > administrative verktøy > datamaskinbehandling... Sjekk i diskbehandling om den nye harddisken har fått en stasjonsbokstav og er formatert... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Selv om den nye disken ikke dukker opp i utforsker så er den nok der, men den må partisjoneres og formateres førts. Gjør som over å sjekk om den er i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå