jaynuz Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 de som spiller cs en gang i blandt i mangel pA annet A gjQre en sQndag spiller og public mens andre nerder som er addicted som faen (inkludert meg selv for ca halvt Ar siden) spiller mix etc. ontopic: awm var min lovegun da jeg spillte they used to call med fRoD the second 6502313[/snapback] Jeg nekter å tro at du har sluttet å spille cs! Har du glemt av det norske oppsettet på tastaturet fullstendig eller? ^^ (No offence ) Lenke til kommentar
Design-aej Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 i pcw`er så har jeg alltid 3 eco runder for og spare opp til awp, av den enkle grunnen at jeg er god med awp.. har trent leeenge på det som kalles fast scoope! sikte 1 sec og skyte.. treffer på 80% av skuddene.... AWP ftw! Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Design-aej, word up! AWP er et bra våpen, og jeg synes det er like artig hver gang folk klager over de som bruker AWP. De kunne like så godt klagd over de som er ekstremt god med Colt/AK47. Og ja, jeg bruker ofte AWP. EDIT: Men de som spawncamper med AWP 24/7 synes jeg ikke er noe kjekt da Endret 17. juli 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Huska at jeg campa på dassen i poolday med to andre. Drepte han ene mange ganger og da ble han så PO at han kicka meg Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 AWP er en del av spillet og evt. viss det er PCW så er det en del av taktikken. Uten AWP hadde CS vært mye dårligere. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 AWP er feigt hvis du camper, men hvis du rusher med AWP syns jeg ikke det er for feigt. AWP gjør CS til CS Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Å campe med AWP er taktikk i PCW. CT skal jo nesten campe, de skal jo passe bombspots. Og hvis man har en chille tac som terror, så camper man. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 AWP, det virker når du har god aim med våpenet....Ikke viss du er en liten nabb uten sikte.. AWP virker for meg. Jeg ville ikke kalt det ''feigt'' akkurat, da ville det vært like feigt som alle anddre våpen spør du meg. Viss det er feigt burde dere rette opp øyna og se. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 awm er ikke fegt. Man skal være _GOD_ med awm for å drepe. Public er randomt. Til gjendgjeld så koster awm mye dyrere enn de andre våpnene. Fjerne awm er som å fjerne colt eller ak Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Man trenger ikke akkurat og være god, man kan være middels og ta headshots so som F***. Men ja riktig å fjerne Awp er som å fjerne ak eller colt. Men ett annet poeng, i krig. Viss man sitter med en sniper på en bakketopp er det ingen som sier det er feigt:P. Eller hva? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg synes AWP er kraftig. Smoke og flash plukker du en AWPer gankse lett. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det man gjør for å ta en med AWM, er å stresse han noe jævlig. Kast nades som en tulling, og peek'e fort og ofte. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Riktig det..... Stress han sinsykt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Men ett annet poeng, i krig. Viss man sitter med en sniper på en bakketopp er det ingen som sier det er feigt:P. Eller hva? 6536570[/snapback] Gjør du det i krig, er du sannsynligvis ganske fort død. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg syns AWP kan være greit å bruke en gang i mellom.. Men når folk gang på gang bruker AWP og når det dominerende laget får så mye penger at alle kjøper awp og bare slakter det ikke fullt så gode laget kan jeg bli litt irritert ja Og på Deathmatch servere, uff.. ødelegger at alle bruker awp Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sjølv synes eg awp er kjedelig, men det er ein del av spelet. Og så lenge det er begrensa på kor mange som bruker det. 1-2awp per team. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg liker ikke AWP! kommer heller aldrig til og gjøre det... Eneste gangene jeg bruker det er da jeg er tom for ammo og den er mest tiljengelig.. men awp er en del av spillet og må nok leve med det.. men mener den tar for mye damage... Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Og si at folk med Awp suger og er feige er bare total waste. Og eie med awp er ikke lett. det krever skills og er akkurat like feigt som og blaste 357468754 kuler i brystet på en med m4 silenca. Selv bruker ejg bare Scout da Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Selv bruker ejg bare Scout da 6558118[/snapback] Det står det respekt av!! du må ha litt mer skills for og eie med scout enn me awp. stå på! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 AWM er like feigt som pumpehagla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå