Gå til innhold

awp, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Bare å lære seg "no-scope", så er ikke det noe problem..

6055323[/snapback]

Det går jo ikke ann og lære seg noscope på awp, fordi det treffer ikke der du sikter for en femmer noscope så det er for det meste flax om du treffer noscope

6055395[/snapback]

Kjære snaxxor, vær vennlig å sjekk kildene dine før du legger ut innlegg. Det du sier er helt feil. "No-scope" på awp, er en rein vanesak. Om du får det til eller ikke, er en helt annen sak.

6055422[/snapback]

Indeed ^^

AWP er ikke feigt, med mindre det er 5-6 på ett lag som bruker det hver runde og camper, da blir det bare rot og du (i hvertfall jeg :blush: ) blir så frustrert at du nesten knuser tastaturet.

AWP er altså ikke feigt om du bruker det et par-tre runder. Camping med AWP derimot, er feigt.

I clanmatch så burde man jo ha én som bruker AWP, laget er nesten avhengig av en god sniper på baner med litt distanse, bare man ikke overdriver mengden av snipere.

AWP noscope er komplett umulig å gjøre på langdistanse, kule går enten opp eller ned til venstre/høyre uten noe mønster å følge, så det er ganske random. AWP noscope i cc er ikkenoe problem om du møter en stakkar som runder hjørnet når du kommer, bare du er kjapp på avtrekkeren og står stille, da burde det ikke være noe problem ;)

Endret av Pressure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Awm er innlagt i cs, så hvorfor skulle det være ulovelig?

Alle våpen har sinne ommråder der de er best...

Aw er bra på lange avstander, men du har liten sjangs til å ta folk du treffer på kanter(der du som oftest treffer folk)

Jeg syns aw er like fullt våpen som alle de andre, noen liker det andre ikke, men smaken er som baken!

Og ikke gidd personhets mer da...usakli og hører hjemme på pm!

Lenke til kommentar

Alle våpen har sinne ommråder der de er best...

Aw er bra på lange avstander, men du har liten sjangs til å ta folk du treffer på kanter(der du som oftest treffer folk)

Jeg syns aw er like fullt våpen som alle de andre, noen liker det andre ikke, men smaken er som baken!

Og ikke gidd personhets mer da...usakli og hører hjemme på pm!

6065953[/snapback]

??

elefantjakt.? ulovlig....

Personhets.? hvor.?

Ja jeg bruker no awp serverne når det er ledig, men det er (merkunderlig nok) de som som oftest er fulle før de andre identiske med awp...... :hmm:

Lenke til kommentar

Hovedsaklig så er det jo helt opp til bruken. Generelt kan man ikke si at våpenet er feigt. I en match er det jo fritt fram, ingen sitter å whiner i say om at en person er feig fordi de bruker awp. (Unless ofcourse de blir eid og er 12 år mentalt)

Derimot det som er feigt og "lame" er å sitte i spawn (som terror) på public med awp og vente. Hele runden, hver eneste runde...

But hey, who plays public?

Lenke til kommentar
at denne tråden klarer å gå! de som begynner og diskuteren dette er jo bare noob whinere! som ikke klare noe som helst av våpen!

6112823[/snapback]

IDIOT! Den gikk ikke, den var i ferd med å dø sakte men sikkert ut. Det var DU som lot den gå igjen. Faen heller ass.

Lenke til kommentar

Eid ja. To the bone.

------

Uansett.

Awp er ikke feigt.

Det er bare måten den kan bli brukt på som gjør det "urettferdig"

Om en person bruker den til å spotte langt/midt etc etc så er ikke det feigt.

Men om det er 7 stk på CT ( eksempel ) som har sniper rifle og ingen på T, så kan jeg forstå at det er frustrerende ( syns det sjøl )

Lenke til kommentar
Det er vel heller T's om har den da, og 3 stk T som camper spawn kan til tider være meget frustrerende..Men når du setter den perfekte flasken og kan plukke desse blir så er vel livet komplett :p

6115068[/snapback]

Med mindre du spiller public er det ingen som gjør det!

Spill matcher istedenfor, skaff deg klan. Whatever.

Ingen spiller public.

Lenke til kommentar

Okey, hvis du vil ha whinere, campere, teamflashere og andre horer, så spill public da.

Vil du spille, kanskje bli litt bedre, og få litt erfaring, spill matcher. 5on5. Cuper, clanbase, whatever.

Bare ikke public..

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

de som spiller cs en gang i blandt i mangel pA annet A gjQre en sQndag spiller og public ;)

mens andre nerder som er addicted som faen (inkludert meg selv for ca halvt Ar siden) spiller mix etc. ontopic: awm var min lovegun da jeg spillte :love: they used to call med fRoD the second ;)

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Okey, hvis du vil ha whinere, campere, teamflashere og andre horer, så spill public da.

Vil du spille, kanskje bli litt bedre, og få litt erfaring, spill matcher. 5on5. Cuper, clanbase, whatever.

Bare ikke public..

6116309[/snapback]

Det skal være sikkert og visst. Mye artigere når man kan kommunisere skikkelig via Skype etc. om hva man gjør, hvordan man skal forflytte seg osv. Gøy når det er skikkelig lagarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...