Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

Det er ikke mulig å være 100 % sikker på at du treffer no-scope. Men noen er veldig mye bedre enn andre. Du treffer veldig i nærheten av hvor du sikter når du ikke har scope, så det er uansett litte granne flaks når du terffer no.scope :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og stil deg på lang på dd2, og treffe en som står på b2.

 

Treffer du da?

 

Nei. sjansene er i allefall minimale, og skulle du være så heldig og treffe så er det bare flax.

 

Awp er random noscope, jeg har ikke sagt at det umulig og treffe med noscope.

men at det er nesten umulig på litt lengere avstander.

 

Men de gangene folk skyter noscope er jo når de får trykt motstanderens hode oppi løpet og da er det jo bare og fyre av.

Lenke til kommentar

Nei, du treffer ikke på eksakt samme punkt. Men jeg vil bare frem til at det ikke BARE er flaks når noen skyter no-scope.

 

Folk, som fr0d, treffer oftere no-scope en det du kommer til å gjøre.

 

Og, ja. Jeg vet at det er lett å treffe no-scope med scout. Men det var ikke det vi snakka om :p

Lenke til kommentar

Jo, det er bare flaks. Du har kanskje en følelse av hvor siktet ville vært, men kula går den veien den vil.

Men som sagt, løper monstanderen rett oppi deg, og du skyter av reaksjon, så treffer du jo, i og med at hodet hans er sånn omtrent inni løpet ditt.

Lenke til kommentar
Folk, som fr0d, treffer oftere no-scope en det du kommer til å gjøre.

6055627[/snapback]

Kanskje fordi han skyter mer noscope enn vi andre gjør? Fordi vi er klare over at awp noscope er et håpløst opplegg. Det er PUR flaks om du treffer, det gjelder forsåvidt for scout også, bare at den skyter beinere.

 

Verken awp eller scout skyter beint, altså kan man ikke vite om skuddet treffer nede til høyre eller oppe til venstre. Dermed blir det flaks om man treffer. Ikke skills.

 

edit: Det hele koker vel ned til om det i det hele tatt er mulig å vite hvor awp-skuddene treffer når du skyter uten scope. Imo er det umulig.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Prøv og stil deg på lang på dd2, og treffe en som står på b2.

 

Treffer du da?

 

Nei. sjansene er i allefall minimale, og skulle du være så heldig og treffe så er det bare flax.

 

Awp er random noscope, jeg har ikke sagt at det umulig og treffe med noscope.

men at det er nesten umulig på litt lengere avstander.

 

Men de gangene folk skyter noscope er jo når de får trykt motstanderens hode oppi løpet og da er det jo bare og fyre av.

6055568[/snapback]

 

Nå var det vel snakk om hvor vidt det var mulig å treffe noscope i cc, og ikke plukke på lange avstander?

 

Med litt erfaring og rutine så går det rimelig greit med noscope i cc.

På lengre avstander, så er det egentlig bare flaks det går på. Og så er det ikke akkurat å anbefale go-no-scope fra grop til b2-spot liksom

Lenke til kommentar
#1. Griner ikke.

#2. Har ikke råden til å kjøpe nytt tastatur, så knuser det iallefall ikke!

#3. Greit at kan bruker AW(M)P en eller annen gangen, men som sagt, det får da være grenser!

#4. kaller du meg fjortis?

5879629[/snapback]

 

1. joda

2. søpledynga har gratis tastaturer som virker

3. hvorfor?

4. uff.. fyllte jo 13 for en drøy uke siden. du skal selvsagt få beholde verdigheten din et år til.. ;)

 

edit: PST (Pretty Silly Thread)

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
#1. Griner ikke.

#2. Har ikke råden til å kjøpe nytt tastatur, så knuser det iallefall ikke!

#3. Greit at kan bruker AW(M)P en eller annen gangen, men som sagt, det får da være grenser!

#4. kaller du meg fjortis?

5879629[/snapback]

 

1. joda

2. søpledynga har gratis tastaturer som virker

3. hvorfor?

4. uff.. fyllte jo 13 for en drøy uke siden. du skal selvsagt få beholde verdigheten din et år til.. ;)

 

edit: PST (Pretty Silly Thread)

6064152[/snapback]

 

hva er det du vil fram til?

 

Posten din var ikke morsom for en femmer :|

Lenke til kommentar
hva er det du vil fram til?

 

Posten din var ikke morsom for en femmer :|

6064253[/snapback]

 

gav svar som fortjent og fikk svar som fortjent.. ble børna der.. du er morsom for en femmer, mora di er morsom for en femmer.. jeg er bare kul jeg..

 

du følte deg truffet pga alderen din tror jeg.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...