Sjoeoerret Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Awm er ikke et noobvåpen, putt det i hendene på noen med skills og du kan ta mye. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 awp is like tampons..every pussy needs one Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 AWM er et våpen for de med skills.. Man kan bruke awm når man er n00b og, men det er ikke å anbefale.. Motstanderen kan bare tenke litt med de små grå og finne en måte å komme seg forbi skuddlingjen på.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 awp is like tampons..every pussy needs one 6008769[/snapback] Ikke ekte menn! For dem er flash og kniv nok i massevis! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 awp er uberkoz gå og spam på catchforumet fjortissnabber som whiner over det >: ) 6002669[/snapback] Uansett hva dere sier, så er AWM ikke noe feigt våpen? Det er jo latterlig og si noe sånt. Alle får låv til og kjøpe dette våpenet. Jeg vil se at det er en grund til at ikke alle bruker AWM i CPL foreksempel. Det er både fordeler og ulemper med dette våpenet. AWM closeup sux, vertfall vist du ser gjennom scope Men uansett, å bruke AWM er for all del ikke feigt. Skal though inrømme at jeg blir mektig lei av folk som sitter i ett krok runden rundt og camper med awm. Da snakker jeg om public. 6002772[/snapback] hvorfor i helvete quoter du meg? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 AWP er favoritten, etter USP'en da. Ikke feigt etter min mening. Den som blir spotta først, dør. Skyt hodeskudd Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) AWP er helt greit synes jeg. Man har jo to typer brukere. Newben, som alltid sitter på samme spot\camper\walker rundt på mappet, og "sluttbrukeren", som stormer med awp som om det skulle være et helt vanlig givær, slik som jeg foretrekker. Sett at det er public spilling vi prater om, er det såklart å løpe rundt jeg foretrekker..! ;p Endret 1. mai 2006 av dD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) AWM er et våpen som er med i spillet.... tror du Bin Laden whiner om en amerikansk soldat plaffer han ned med en sniperrifle mens han bare løper rundt med ak47? nei han gjør ikke det han er dau... taktikk folkens det er om å gjøre og drepe og vinne Endret 1. mai 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 dumt eksempel da.. men å bruke awm/awp public er bare teeeeiiittttt.. Hvertfall hvis samme personen bruker den om å om å om igjen HELE tiden.. Greit med ett par runder, men.. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hva hjelper det å lage en forbanna tråd & whine om det?! Lenke til kommentar
aespN Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er over hodet ikke feigt å bruke AWP. Det er jo meningen å vinne når man spiller, er det ikke? Jeg tror at de som klager, ikke mestrer AWP selv, og derfor sier det er feigt. =/ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Eller at de klager fordi de spiller public. AWM-horer på public er ille, så fremt man ikke er det selv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er jo meningen å vinne når man spiller, er det ikke? 6049014[/snapback] Joda, men det finnes grenser. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, ja. Hvis det er public man snakker om, så skjønner jeg at de ikke liker AWP-horer som hver eneste runde stiller seg en plass på mapet og camper. Men på PCW så er jo AWP helt genialt så fremt man kan å bruke det da. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Begynner å bli en god stund siden jeg spilte cs nå, men man kan jo ikke rakke ned på awp/aws.. Våpenet er tillatt i alle store turneringer (CPL o.l), så hvorfor ikke bruke det? Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 åh, elsker awp.. utrolig teit å sitte her og whine på at andre bruke det! Det er et våpen på spillet som er lov å bruke! Så hvorfor er det så feigt? Og hvis du ikke bruker awpen da, er det jo ikke en umulig oppgave og drepe han med det. la de som bruker det, bruke det.. Stop whining.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nå har vel folk sagt dette før, men jeg føler for å si det, så jeg sier det. AWM/AWP er ikke feigt. Det er like feigt som både Colt, Scout, Ak og, ja, alle våpen. Det er fordeler og ulemper med alle våpen. AWM/AWP, treig, dårlig på nærhold, og du må/bør stå stille for å treffe. Men, treffer du, så treffer du. Et annet pluss er også at du har scope. Colt, fin spray, treffsikker. Men allikevel ikke kjempegod på avstand med mindre du har god aim. Scout, like lett å noscope som å scope. Du løper fort med den. Suger i nærkamp, eller mot fler. Dårlig med damage. Ak, litt vanskelig spray. Syk damage om du kan sprayen. Vanskelig på avstand uten god aim. Billig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nå har vel folk sagt dette før, men jeg føler for å si det, så jeg sier det.AWM/AWP er ikke feigt. Det er like feigt som både Colt, Scout, Ak og, ja, alle våpen. Det er fordeler og ulemper med alle våpen. AWM/AWP, treig, dårlig på nærhold, og du må/bør stå stille for å treffe. Men, treffer du, så treffer du. Et annet pluss er også at du har scope. Colt, fin spray, treffsikker. Men allikevel ikke kjempegod på avstand med mindre du har god aim. Scout, like lett å noscope som å scope. Du løper fort med den. Suger i nærkamp, eller mot fler. Dårlig med damage. Ak, litt vanskelig spray. Syk damage om du kan sprayen. Vanskelig på avstand uten god aim. Billig. 6050454[/snapback] Altså.. Som du sier, er aim vikitg - både under spray og avstandsskudd. Men forsiktig når du "disser" scout. Undervurdert våpen, som slettes IKKE suger i nærkamp. Så fort man har fått teken på det, eier du med scout - selv i nærkamp mot flere Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du son sier at sout eier - selv i nærkamp mot flere. Kan du vennligst forklare det for meg? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du son sier at sout eier - selv i nærkamp mot flere. Kan du vennligst forklare det for meg? 6050531[/snapback] Med glede. Alle våpen i cs, krever mer eller mindre skills. Scout krever litt skills.. Men hvis man først har lært seg til å bruke det, er det kongevåpen. Scopen er veldig rask å bruke, våpenet er lett (faktisk lettere enn kniven).. Hvis man treffer i hodet, dør personen momentant. Altså, er det flere i nærkamp, gjelder det å treffe hoder. Så lenge man er bevegelig samtidig som man skyter, unngår man å bli drept.. Men selvfølgelig. Står man på er stort areal uten noen bokser e.l, og møter 5 stk med automatvåpen nærme, så går det jo ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå