Mr. Fiskum Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 hva? Det er jo digg å rushe der de kommer.. Jeg sier ikke at han må, men jeg syns det er bedre å rushe enn å campe hele runden.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hva? Det er jo digg å rushe der de kommer.. Jeg sier ikke at han må, men jeg syns det er bedre å rushe enn å campe hele runden.. 7626093[/snapback] har jo ikke sagt at det er digg å sitte å campe hele runden. Men vet du at det kommer 3 stk. Er det noen ganger like morsomt å campe, og skyte alle tre i ryggen. Og få se geniale kommentarene mot seg etterpå Istedenfor å rushe - drepe en, og dø. Men on topic; awp er genialt. Like morsomt å spille så man får litt penger, kjøpe awp, og drepe alle noobsa. Runde etter runde. Sånne ting gjør livet lettere å leve. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Sry,, da missforsto jeg deg. Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 jeg bruker veldig ofte awp og vil bli bedre ^^ synes det er helt greit med andre som har awp, det er fordeler og ulemper med å ha det Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva morsomt med å drepe folk på et skudd fra hundre meters avstand uten at de kunne gjøre motstand? Altså, hvis dere påstår at dere er så forferdelig skilled, hvorfor bruker dere bare ikke scout istedet? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva morsomt med å drepe folk på et skudd fra hundre meters avstand uten at de kunne gjøre motstand? Altså, hvis dere påstår at dere er så forferdelig skilled, hvorfor bruker dere bare ikke scout istedet? 8171770[/snapback] scout er myeeee bedre en AWP imo, og jo AWP trenger skills. Close combat med AWP, kan du ikke spille da blir du eid, lett. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 altså, hvis man bruker awm må man ha skills. Spiller man pcw mot gode folk og bommer, da kan du like gjerne skrive kill i consol. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg syns awp er greit nok i pcw etc. Men man må ikke ha skills for å ta de andre med awp, jeg SUGER med awp, men knuste hele motstanderteamet jeg.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva morsomt med å drepe folk på et skudd fra hundre meters avstand uten at de kunne gjøre motstand? Altså, hvis dere påstår at dere er så forferdelig skilled, hvorfor bruker dere bare ikke scout istedet? 8171770[/snapback] scout er myeeee bedre en AWP imo, og jo AWP trenger skills. Close combat med AWP, kan du ikke spille da blir du eid, lett. 8172226[/snapback] Hørt om deagle? Kan du bruke deagle og AWP sånn ok bra, kan du eie hvem som helst. Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvem er dummest? Han som står med awp, eller han som løper inn i siktet hans runde etter runde? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Scout er digg, men det er ikke alltid like treffsikkert på lengre avstand. Jeg foretrekker AWP, fordi den er treffsikker og det er lettere å treffe kroppen enn hodet når man skal reagere kjapt.. Er ikke 100% sikkert at man treffer hodet med scout når man er litt stressa Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hvem er dummest? Han som står med awp, eller han som løper inn i siktet hans runde etter runde? 8174424[/snapback] Hvem er feigest? Han som står med awp, eller han som løper inn i siktet hans runde etter runde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvem er dummest? Han som står med awp, eller han som løper inn i siktet hans runde etter runde? 8174424[/snapback] Hvem er feigest? Han som står med awp, eller han som løper inn i siktet hans runde etter runde? 8174905[/snapback] Og når ble det feigt å bruke noe som er en del av spillet? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Huff, dette her er svada fra ende til annen. AWP er en meget viktig del av spillet, deal with it eller finn dere et annet spill. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) det er to sider i denne diskusjonen: 1. De som er god med awp/m 2. de som suger med awp/m jeg holder med nr 1!! Edit: det var ikke ment som at jeg eier alle.. Endret 17. mars 2007 av hiper Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Er greit noen runder, men begynner og gå lei vis de bruker den mange runder! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/ 8177733[/snapback] Jeg har ærlig talt ALDRI opplevd det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/ 8177733[/snapback] Det er en del av spillet, face it. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er autosniper som burde diskuteres her! Verste jeg har sett. Nesten alltid en person som basecamper på T-Spawn på dd2 med den :/ 8177733[/snapback] Det er en del av spillet, face it. 8177950[/snapback] Dog det er feigt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå