Veritas_ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kødde du eller? Hagla er jo brutalt enkel, iallefall på nært hold. Awp er helt greit i begrensa mengder. Men hvis en er inne på f.eks cg10 og 8 cter har awp på cbble når en selv er T, så blir det fort plagsomt og ender med at terror camper ut rundene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 I matcher så er ingenting feigt, så lenge man ikke cheater og ikke utnytter bugs etc. AWP er et bra våpen i noen situasjoner, men det er ikke akkurat noe spessielt bra i nærkamp. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 I matcher så er ingenting feigt, så lenge man ikke cheater og ikke utnytter bugs etc. AWP er et bra våpen i noen situasjoner, men det er ikke akkurat noe spessielt bra i nærkamp. 6562431[/snapback] I nærkamp er det ingen som bruker awp. Da bruker man pistol. Eller kniv. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Bruker heller awp enn kniv i cc. Hvis ikke det er snakk om leking da. At motstanderne ikke helt holder mål f.eks. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 I matcher så er ingenting feigt, så lenge man ikke cheater og ikke utnytter bugs etc. AWP er et bra våpen i noen situasjoner, men det er ikke akkurat noe spessielt bra i nærkamp. 6562431[/snapback] I nærkamp er det ingen som bruker awp. Da bruker man pistol. Eller kniv. 6565437[/snapback] Hvis man er god med quickscope kan man bruke det i nærkamp også, i enkelte situasjoner. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er mange som er skilla med awp, greit det er feigt og bruke det 24/7 på public severe, men i match er det ikke feigt en plass. Noen er mye mer skilla en andre med det, noen har super raske reflekser osv med det. Du trenger skillz for og drepe med awm ivertfall i matcher Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 På mange maps er AWP helt ok, men jeg tror det har blitt nevnt en del ganger her, at på dust og dust2 og sånn så blir det litt feigt. Liker å bruke AWP selv egentlig =P Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 AWPe jo bra og billig da jeg ruker det og bullpup (B4-3) Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Awp er ikke feigt, autosniper og shield derimot er feigt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hva er deres meninger om autosniper i close combat uten sikte? Fortsatt feigt? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Seff ikke.. Men det er jo som å bruke glock på stor avstand... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 AWP er ikke feigt. Lett å pwne noen noen som bruker awp. Spørs seff mappet. Men generelt er AWP ikke feigt. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) JEg liker awp'en når jeg har den, og treffer godt. Men når andre har det, når jeg ikke har awp, så blir det en annen sak Kall meg gjerne egoist :!: Endret 30. juli 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) awp blir plagsomt når halve laget står oppo hverandre med hver sin awp og camper.. blir mye av morroa borte med å spille.. bruker awp selv, men prøver å variere litt.. hvis ikke blir det ikke noe morsomt.. spilte på en Catch CSS server igår, og en av admina der, uten å nevne nick, sto stort sett bare med awp.. og han ligger på top10 lista.. kan jo lure på hvordan han har kommet dit. han sto stort sett kun med awp i 20-25min mapet varte Endret 30. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det sier sitt.. Men altså, AWP er som det blir nevt grei i mange situasjoner. Men det er utrolig irriterende å bli drept etter tre sekunder på feks dd2, fordi halvparten av folka står å camper med AWP... Men så lenge man varierer er det helt ok for meg liksom... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 AWP.... Liker selv å si AWM... Er et våpen som er like mye "lovlig" og fair som alle andre våpen! Er du god med AWM er du ikke noe dårligere enn hvis du er skikkelig god med M4 eller en annen gønn! Så lenge det er lov å kjøpe det, er det helt ok for meg Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja som jeg oftest sier JeZus: stikk på hf#3 jaja det er irriternde hvis alle altid bruker awp, men hvis det er tilfelle gå på steder der du har fordeler mot de som har sniper. selv får jeg ikke brukt awp nå siden jeg har vært slem mot g5'n og høyre musetast har streika jaja jeg kan no scope :!: Etter min mening er ingen av våpna feige, men man kan spille feigt med dem. F.eks. stå og campe og bare plukke med awp er feigt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 AWPe jo bra og billig da jeg ruker det og bullpup (B4-3) 6571993[/snapback] Haha, er du total noob? Jeg tror de fleste her inne vet hva man skal trykke på for å kjøpe Aug. Og, i alle fall jeg, bruker ikke "B" for å "handle". Lenke til kommentar
gimme Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Awp skulle egentlig bare vært lov på awp maps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå