Gå til innhold

awp, hva syns du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kødde du eller? Hagla er jo brutalt enkel, iallefall på nært hold.

Awp er helt greit i begrensa mengder. Men hvis en er inne på f.eks cg10 og 8 cter har awp på cbble når en selv er T, så blir det fort plagsomt og ender med at terror camper ut rundene.

Lenke til kommentar
I matcher så er ingenting feigt, så lenge man ikke cheater og ikke utnytter bugs etc. AWP er et bra våpen i noen situasjoner, men det er ikke akkurat noe spessielt bra i nærkamp.

6562431[/snapback]

I nærkamp er det ingen som bruker awp. Da bruker man pistol. Eller kniv.

Lenke til kommentar
I matcher så er ingenting feigt, så lenge man ikke cheater og ikke utnytter bugs etc. AWP er et bra våpen i noen situasjoner, men det er ikke akkurat noe spessielt bra i nærkamp.

6562431[/snapback]

I nærkamp er det ingen som bruker awp. Da bruker man pistol. Eller kniv.

6565437[/snapback]

Hvis man er god med quickscope kan man bruke det i nærkamp også, i enkelte situasjoner.

Lenke til kommentar

Det er mange som er skilla med awp, greit det er feigt og bruke det 24/7 på public severe, men i match er det ikke feigt en plass. Noen er mye mer skilla en andre med det, noen har super raske reflekser osv med det. Du trenger skillz for og drepe med awm ivertfall i matcher

Lenke til kommentar

awp blir plagsomt når halve laget står oppo hverandre med hver sin awp og camper.. blir mye av morroa borte med å spille..

bruker awp selv, men prøver å variere litt.. hvis ikke blir det ikke noe morsomt..

spilte på en Catch CSS server igår, og en av admina der, uten å nevne nick, sto stort sett bare med awp.. og han ligger på top10 lista.. kan jo lure på hvordan han har kommet dit. han sto stort sett kun med awp i 20-25min mapet varte

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Det sier sitt..

Men altså, AWP er som det blir nevt grei i mange situasjoner. Men det er utrolig irriterende å bli drept etter tre sekunder på feks dd2, fordi halvparten av folka står å camper med AWP...

Men så lenge man varierer er det helt ok for meg liksom...

Lenke til kommentar

AWP.... Liker selv å si AWM... Er et våpen som er like mye "lovlig" og fair som alle andre våpen! Er du god med AWM er du ikke noe dårligere enn hvis du er skikkelig god med M4 eller en annen gønn!

Så lenge det er lov å kjøpe det, er det helt ok for meg :)

Lenke til kommentar

Ja som jeg oftest sier

JeZus: stikk på hf#3 :green:

jaja det er irriternde hvis alle altid bruker awp, men hvis det er tilfelle gå på steder der du har fordeler mot de som har sniper.

selv får jeg ikke brukt awp nå siden jeg har vært slem mot g5'n og høyre musetast har streika :hrm:

jaja jeg kan no scope :!:

Etter min mening er ingen av våpna feige, men man kan spille feigt med dem.

F.eks. stå og campe og bare plukke med awp er feigt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...