Mr. Fiskum Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Jeg bruker å bli mektig irritert på folk som bruker awp hele tiden! Jeg tror at de bruker awp fprdi de ikke duger till noe annet! kommentarer? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hvis man bruker AWPen hele tiden så e det bare feigt.... plus at man ikke er noe god da.... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er ikke alle som mestrer det å bevege seg og sikte samtidig, derfor bruker mange awp. Selv synes jeg scout'en er det beste våpenet i spillet. One (head)shot, one kill, uten en lyd Lenke til kommentar
steffler Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 awp SUGER hart dete r det feigeste våpnet i hele verden (innen for cs) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 AWP, eller AWM som det heter i kjøpemenyen i CS, er egentlig et kult våpen. Det som skjer er at altfor mange misbruker det. Selv så bruker jeg det så godt som aldri. Men maps som er ment for å bruke AWM er kult å bruke det på. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hvis man bruker AWPen hele tiden så e det bare feigt.... plus at man ikke er noe god da.... 5871419[/snapback] Så hvis SpawN bruker awm, så er han ikke noe god? :| Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Man kan da være god med awp også. Som oftest er de som er god med awp god med andre våpen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 :!: Blitt plukket ned gjentatte ganger med awp siden du nevner den akkurat nå? Helt greit våpen men liker best ak'n. One shit two kills er like herlig med ak'n. Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er jo selvsagt at man skal bruke AWP på AWP-maps, men til vanlig er det stort sett feiginger som ikke tør å gi andre en sjanse som bruker dette... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er jo selvsagt at man skal bruke AWP på AWP-maps, men til vanlig er det stort sett feiginger som ikke tør å gi andre en sjanse som bruker dette... 5871648[/snapback] Alle kan jo bruke awm. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 AWP er feigt... Men det er sinnsykt kult mot botter! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 AWM er greit nok på noen maps... men på enkelte som på dust og dust2 blir det ofte litt feigt, men alle kan jo velge våpenet... så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Folk som sier de awp suger, de sier det bare fordi de rett og slett ikke klarer å håndtere det selv. Folk med awp er som oftest lett og ta, bare å bruke de små grå litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei! Jeg bruker å bli mektig irritert på folk som bruker awp hele tiden! Jeg tror at de bruker awp fprdi de ikke duger till noe annet! kommentarer? 5871412[/snapback] G-String FTW! :!: ( G-Sving kanskje? Eller bare thomas ) Endret 5. april 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jaha? Making a lot of sense here Busee! Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vi har ikke bruk for engelsk på forumet vet du Lord. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) hørte jeg tfs bloodmoney? anyways, awp, hva synes jeg? Vel, jeg synes egentlig at det er en rifle som kan skyte motstandere med få skudd. Thats my opinion =) edit to topicstarter: spill noe annet enn public så kanskje du får en annen mening Endret 6. april 2006 av Rampage Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Awm/awp her et helt greit våpen, skjønner ikke alle som whiner om det gjentatte ganger... Eneste gangene jeg missliker awm er når jeg spiller public og en eller annen spawncamper med den.. Men ellers ikke noe problem med den Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jaha? Making a lot of sense here Busee! 5874142[/snapback] En kammerat av meg og M.F... ...han bruker alltid AWP. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Dere som sier at AWP er feigt burde virkelig tenke over dere selv som CS-spillere. Om det hadde vært feigt, hvorfor er det en del av spillet da? Bare for pynt? Skjønner ikke at dere fjortisser griner og knuser tastaturer når det sitter en med awp på en eller annen publicserver, det får da være grenser.. Endret 6. april 2006 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå