leifgkap Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Noken som har noko info om kortid vi kan forvente oss Samsung D820 i butikkane? Samsung D820 http://www.samsung.com/no/products/mobilep...20.asp?page=fnd Endret 6. april 2006 av leifgkap Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 På siden du linket til står det "Foreløpig lansering i april". Siden den blir lansert da, så tar det vel rundt 1 måned før den er i butikkene ville jeg si. Du får nok tak i den nå i andre kvartal ville jeg tippe. Så kul ut den der, litt mer firkantet design, men det likte jeg. Samsung lager lekre mobiler. Gleder meg til å få testa ut en sånn en. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vi hadde D820 her på jobben for en måned siden 8returnert nå). Ganske flat mobil, men forferdelig bred egentlig. Føles altfor diger. Den skal faktisk markedsføres som 'slim and wide'... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ganske flat mobil, men forferdelig bred egentlig. Føles altfor diger.5871816[/snapback] 10x5 cm, men bare 1,5cm tykk. Minner veldig om D600 utenom dårligere kamera. Ellers er den bare mindre, lettere og har dårligere batteri. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var litt skuffendes kamera synes jeg. 1,3 pixler... Men ellers så den fin ut. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fin telefon, fikk lekt litt med den her for et par uker siden. Den kommer til butikkene i sommer, er fremdeles ikke ferdig SW på den. -snubbel Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er i frankrike nå, så den ligge i butikk hylla på Carrefour. Så egentlig ganske liten og grei ut + stilig design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå