Klorin Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 "Additional update, to not keep people up all night: the realms will at best be up early afternoon." he he Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Starter også UD rogue har refreshet hvert bidige minutt i hele dag. Fikk tiden til å gå med å joine vek'nilash ventrilo serveren Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 skulle joinet jeg, men klarer ikke spille hordes mer enn til lvl 10 max.., men skal ikke ta opp den diskusjonen her.. har uannsett for mye å gjøre på mainen min =P Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 IKKE, og jeg sier bare, IKKE gjør dette om til en faction-krangle-tråd! On-Topic: Ikke denne gangen. Har 8 alts, og har en main som jeg spiller mest på. Har nok å holde på med, for å si det sånn. 5875273[/snapback] Hehe! Neida! Ikke noe "det er bedre enn det andre" ! Bare at jeg skal rolle Horde, og vil ha flest mulig Alliance jeg kan ganke (Alliance har en tendens til å være litt "carebears", så køene til BG blir ofte kjedelig lange for Horde) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Passelig sykt. Oppe i ca 45 min før serveren tok kvelden... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Passelig sykt. Oppe i ca 45 min før serveren tok kvelden... 5876813[/snapback] Akkurat samme som det var på Xavius de første dagene, tok en evighet å komme seg ut av deathknell :\ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Passelig sykt. Oppe i ca 45 min før serveren tok kvelden... 5876813[/snapback] Akkurat samme som det var på Xavius de første dagene, tok en evighet å komme seg ut av deathknell :\ 5876825[/snapback] Husker det, måtte joine gruppe for å drepe en jævla edderkopp. Kun for å ha en sjanse for å få den delen man skulle ha. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 UD/Troll/Orc rogue tror jeg, eller en annen klasse, men jeg er med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva skjer med den serveren da? http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ Håpløst dette... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 10 minutter igjen +/- . Kommer enda en pvp server da Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gammel, men jeg poster den alikevel. http://www.leagueofpirates.com/sirvival/queuedance.html Kos dere i køen! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvilke ambisjoner har dere med HW.no guilden? Som jeg har forstått det, er det helt håpløst å mekke guild som sikter til å raide MC osv. i en så lav lvl. På Xavius f.eks. hadde vi noen som var langt nede i 20-lvlene, mens noen allerede var 60. Forventes det at de som er 60 skal forbli i guilden og vente til lvl20 når opp? Nettopp, vi alle lvler forskjellig. Hmm, litt rotete post . Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sett lvl cap! (fjortentegnjaja) Lenke til kommentar
Buesaks Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hele guilden min skal kanskje migrate fra Ragnaros til Vek'nilash, så hadde vært gøy om jeg møtte noen av dere der selvom jeg akkurat har regga meg her og kjenner ingen enda Guilden heter Invictus btw (horde) kthxbye Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg sitter med en kjip følelse av at det blir 40/60 A/H ratio på denne serveren. Nå Alliance i tillegg er carebears ... Good game! 4 timer BG kø Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg hadde planlagt en horde på den serveren før jeg så denne tråden! Jeg er med! Planlegger å regge meg der i morra... Nicket får dere i morra! EDIT: Navnet er kraktast Endret 7. april 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg er med på evt. guild prosjekt! Hut, Troll Priest Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 jeg og 5-6 kompisser starter guild nå så fort som mulig, vi søker seriøsespillere med litt erfaring, skal kjøpe domene og leie VT server hvis guildet er en suksess Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hele guilden min skal kanskje migrate fra Ragnaros til Vek'nilash 5878092[/snapback] Trodde Vek ikke skulle åpnes for migration? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå