hardmongo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 her er to bilder fra samme tur til solariumet jeg er veldig usikker på om jeg liker dem.. så dere kan bestemme Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Spesiellt det med lastebilen var jo greit komponert, men kan nok likevel ikke si at noen av de gav meg noe spesiellt. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du er hvertfall flink til å finne motiver i en noe motivløs tur til solariumet.. . Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 motiver finnes overalt legger opp disse to også, fra samme turen.. siden jeg har denne tråden Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 likte det første veldig godt. Mangler noe på himmelen føler jeg, men klarer ikke helt å peke ut hva. det andre må jeg bare kommentere blokkeringen av nødutgangen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 likte det første veldig godt. Mangler noe på himmelen føler jeg, men klarer ikke helt å peke ut hva. det andre må jeg bare kommentere blokkeringen av nødutgangen 5877437[/snapback] I tillegg vil jeg nevne at jeg liker bildet av undergangen litt. Jeg tar også en million slike bilder, men dette var blant de mer vellykkede jeg har sett. Det inneholder liksom ingenting annet enn en lek med form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå