PuseCat Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har kjøpt en ny E530 og og lurer på endel ting ang den. Er det mulig å får den analoge klokken til å være permanent på framskjermen? Den slukker etter få sekunder. Og det er ganske kjip siden den alltid er avbildet på reklamen for telefonen. Uansett hva jeg velger vibrerer telefonen når noen ringer. Har valgt melodi som jeg trodde betydde bare lyd. Symbolet for tapte anrop forsvinner fra framskjermen etter få sekunder. Skal det ikke være et tilsvarende symbol som ny melding som vises hele tiden? Hjelp! Cathrine Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du har ikke valgt en profil som heter stille, møte, opptatt eller noe slikt? Lenke til kommentar
PuseCat Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Du har ikke valgt en profil som heter stille, møte, opptatt eller noe slikt? 5876088[/snapback] Nei, men har fått tips om kanskje den melodien jeg har valgt er med vibrasjon. Men det som irriterer mest er at det ikke vises når noen har ringt og at jeg ikke får klokka til å vises hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå