meankanin Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hvilke andre hardware-sider frekventerer dere? er på jakt etter et alternativ til forumet på hw.no for å få et annet perspektiv på problemer, men bortimot alle siter jeg har sett er full av kids som krangler. Noen forslag? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er ikke dette bra nok da? Eneste jeg er innom jeg... Gløtter litt på VG i ny og ne, men det er latterlig... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) hw.no forumet ruler jo gata Endret 5. april 2006 av QBab Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 er veldig enig i at hw.no er bra saker men av og til møter jeg på problemer som ingen her kan hjelpe meg med, og da hadde det vært greit å prøve på et annet forum. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 [H]ardOCP sine forum er jo veldig bra, du finner alltids noe kids der og, men stort sett ett veldig bra forum. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Det kommer an på hva du er ute etter. Det finnes utallige. Av steder jeg har vært og fått hjelp er bl.a. Danger Den Forum Microplex.no Motherboards Forum Endret 5. april 2006 av Tinker Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 XS, TeamPuss, XR, DFIstreet, nForcersHQ og Beyond3d. Som jeg bruker endel. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 mhm... er det bare jeg som har hørt noe om at det ikke er lov og reklamere for andre forum her? eller er det noe jeg har lest et annet sted. (er så mange steder så det går litt i surr) Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 mhm...er det bare jeg som har hørt noe om at det ikke er lov og reklamere for andre forum her? eller er det noe jeg har lest et annet sted. (er så mange steder så det går litt i surr) 5873618[/snapback] Tenker du på punkt 6 i retningslinjene for forumet? Neppe noe problem her. Tror HW forumet tåler slike utvekslinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå