llhw Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hi folks, Har bestilt nytt hovedkort (+CPU & RAM) for å oppgradere fra Abit KT7A til MSI KT4. Resten av maskinen ønsker jeg å gjenbruke siden de komponentene er gode nok til mitt bruk (...inntil videre:). Spørsmål: Må/bør jeg reinstallere Windows 2000 (som er det OS'et jeg bruker) for at den nye PCen skal fungere skikkelig? Evt. andre ting jeg bør tenke på ifm installasjonen (jeg mekker ikke PCer til daglig)? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 bør: ja må: neppe Lenke til kommentar
Raz Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hehe.. tenkte jeg skulle spør om akkurat det samme.. jeg har byttet hovedkort, men lot vær å installere xp på nytt. Alt ser ut til å fungere fint, men kanskje man kan tjene noe på ytelsen ved å innstallere operativsystemet på nytt? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 du trenger ikke å formatere og legge inn på nytt, men bare legge det inn på nyttsom repair. bare for å være sikker på at chipsettet er korrekt konfigurert i 2000. [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-09-27 23:36 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Raz skrev (2002-09-27 23:21):Hehe.. tenkte jeg skulle spør om akkurat det samme.. jeg har byttet hovedkort, men lot vær å installere xp på nytt. Alt ser ut til å fungere fint, men kanskje man kan tjene noe på ytelsen ved å innstallere operativsystemet på nytt? Du trenger ikke, Men eg gjør det hvær gang eg har byttet hovedkort, Gjør det bare for å være sikker på å ikke få en ustabil pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå