Hansforum Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg trenger nå kun sort, men på sikt så trenger jeg vel flere farge også. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Den "billigste" nettbutikken jeg bruker er psdata. De ligger noen få kroner under de andre både på orginalt papir og blekk. Ellers pleier Binders samt Telehuset å gi prosenter av og til. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg vil jo ikke anbefale billigblekk uansett hva du gjør. Det er billigere akkurat nå men i lengden så må du bytte maskin ganske snart og da blir dette dyrere enn du trodde. Har selv ødelagt en printer på dette og skal aldri bruke billigblekk igjen. Det er nok ikke så stor forskjellat det er verdt det. Men du får jo uorginalt blekk hos blekkparton.no Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Nei jeg kommer kun til å kjøpe original blekk. Jeg må i samme slengen kjøpe meg noe canon printer papir. Jeg bruker det ekstra som det koster for å få original vare. Da vet jeg at alt fungerer. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har nylig kjøpt billig blekk til IP4000 på Europris. Tror det er orginalt, husker ikke. Tror det var jævlig billig og. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg trenger nå kun sort, men på sikt så trenger jeg vel flere farge også. 5870810[/snapback] Sjekk tråden Det billigste orginalblekket Kim Are Endret 27. april 2006 av kimare Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har nylig kjøpt billig blekk til IP4000 på Europris. Tror det er orginalt, husker ikke. Tror det var jævlig billig og. 5967384[/snapback] Det er Esselte sitt blekk som selges på Europris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå