Pysj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Mens Norge enda ikke har sett snurten av mobile TV-sendinger, koser koreanerne seg med TV-mobiler i fleng. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 På den annen side har Nokia bestemt seg for å kun produsere mobiltelefoner med støtte for DVB-H.Kan vel legge til at det ikke bare er Nokia som mener DVB-H er beste løsningen. SE annonserte for en tid siden et samarbeid rundt mobil-TV med Nokia, og både Motorola og Microsoft snakker varmt om denne standarden. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg ser ikke tv på tv'n en gang, vet ikke om jeg hadde gjort det på mobilen. Men egentlig så hadde det vel gått greit med internett tv tror jeg. Jeg kommer ikke til å satse på 3G tlf, kommer nok heller til å gå for en WLAN mobil. Og da er vel tv på internett som er tingen. Det hadde vel blitt litt penger med mobil tv hadde det ikke? Tenker meg det ikke hadde blitt noe billig å bruke. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg ser ikke tv på tv'n en gang 5871235[/snapback] Da er vi to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg