Ni kon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg vokste opp med vic-20 og commodore 64. Den første PC jeg fikk var en DX 286 med hele 4 shadow ram! Dette er gresk for de fleste her inne. Men denne siden gir en liten forklaring på spillenes grafikk nå og da Link Er ikke rart vi ikke var jomfruer til vi var 15 og overvektige i en alder av 8 år Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Min største nedtur i hele mitt liv var da en kompis av meg hadde lånt kasetten med Giana sisters, synes det var så mye støv på den, så han støvsugde den... Selfølgelig var GS spolt til, og forsvant inn i støvsugeren. Fikk en liten opptur da jeg fant Instant Remedy - Giana Sisters.mp3, men berusende lykke kom ikke før jeg fant ut av commodore-emulatoren! ...nå sitter jeg klistra igjen... Skal fløtte hjem til mutter etter påske å drive Commodore, lørdagsgodt og donald... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Plx, akkurat som Fight Night round 3 kan måle seg med Punch Out. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det første spillet jeg spilte var det første zelda spillet (husker ikke helt hva det heter ) men dette er bare noe pappa har fortalt meg, kan ikke huske det Det første spillet jeg kan huske å ha spilt var OOT Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bildene av de nyere spillene er ikke ekte ingame. Sammelign PG3 "ingame", og de bildet på nettsiden. Uansett så kan ikke de nyere spillene måle seg med de gode gamle spillene til Amiga 500, NES, og Commodore 64, etc. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var forskjell kam man si!! Kan selvfølgelig ikke sammenligne engang, er jo så stor forskjell :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bildene av de nyere spillene er ikke ekte ingame. Sammelign PG3 "ingame", og de bildet på nettsiden. Uansett så kan ikke de nyere spillene måle seg med de gode gamle spillene til Amiga 500, NES, og Commodore 64, etc. 5871542[/snapback] Nei for de lages jo ikke gode spill lengre. Nye spill er jo helt elendig, rett og slett fordi de er nye......... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nei for de lages jo ikke gode spill lengre. Nye spill er jo helt elendig, rett og slett fordi de er nye......... 5871585[/snapback] Ja, det trodde jeg og. Helt til jeg prøvde Oblivion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå