Gå til innhold

Spill: nå og da

Ni kon

Anbefalte innlegg

Jeg vokste opp med vic-20 og commodore 64. Den første PC jeg fikk var en DX 286 med hele 4 shadow ram! Dette er gresk for de fleste her inne. Men denne siden gir en liten forklaring på spillenes grafikk nå og da :)

Link

Er ikke rart vi ikke var jomfruer til vi var 15 og overvektige i en alder av 8 år ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min største nedtur i hele mitt liv var da en kompis av meg hadde lånt kasetten med Giana sisters, synes det var så mye støv på den, så han støvsugde den... Selfølgelig var GS spolt til, og forsvant inn i støvsugeren.

Fikk en liten opptur da jeg fant Instant Remedy - Giana Sisters.mp3, men berusende lykke kom ikke før jeg fant ut av commodore-emulatoren!

...nå sitter jeg klistra igjen... Skal fløtte hjem til mutter etter påske å drive Commodore, lørdagsgodt og donald...

Lenke til kommentar
Bildene av de nyere spillene er ikke ekte ingame. Sammelign PG3 "ingame", og de bildet på nettsiden.

Uansett så kan ikke de nyere spillene måle seg med de gode gamle spillene til Amiga 500, NES, og Commodore 64, etc.

5871542[/snapback]

Nei for de lages jo ikke gode spill lengre. Nye spill er jo helt elendig, rett og slett fordi de er nye.........

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...