Gå til innhold

Creative vs Logitech!

Anbefalte innlegg

Skal snart bygge meg ny maskin md audigy lydkort og fett surroundanlegg. Valget på anlegget står mellom :

Logitech 970068-0914, Speaker Z-680 5.1 THX 450W RMS Retail 3195,- og

Creative 5300000002014, Speaker Megaworks 5.1 Retail 3495,- (PSDATA)

Noen som har forslag om hva som er best? Har bare hørt et eldre 5.1sett til creative der lyden var rå! Men har oxo hørt at Logitech gir enda råere lyd med kraftigere bass....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må minne om at jeg SKAL ha 5.1. Har hørt creative litt eldre 5.1anlegg. Kan ikke se for meg at den nye 5.1pakken til logitech er bedre enn den tidligere nevnte creativepakken. Men det er bare en måte å finn ut på. Hvis noen har sammenlignet de 2 pakkene jeg nevnte i første post før meg blir jeg veldig takknemelig for å respons! *utålmodig*

Lenke til kommentar

Og en ting til. Kanskje jeg skal vente til audigy 2 kommer.... ? Noen som vet om det er noe 6.1høytalere på vei? Altså 3 bakhøytalere (Dolby EX) Ikke lett det der. 5.1 blir vel kanskje rått nok når det gjelder anlegg til bruk på pc... Skal kjøpe meg følgende HK. Asus A7V8X. Er det verdt å spøtte inn en tusing til audigy når jeg først skal ha et "skikkelig" 5.1anlegg til, eller holder det med det innebygde lydkortet? Trur jeg går for audigy og et av de tidligere nevnte 5.1pakkene...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Noen som har sammenligning på disse pakkene da? :

Creative 5300000002014, Speaker Megaworks 5.1 Retail 3445,-

Creative 51000000AA188, Speaker Inspire 5700 5+1 Retail 2975,-

Inspirepakken har sepparat forsterker og stativ. Megavorks mangler stativ og sepparat forsterker og er dyrere så den bør låte my bedre.

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har god tro på megaworkspakken, men har ikke fått demonstrert den. Skal bygge meg pc dær jeg vil ha et rått surroundsett til spill. Har gode erfaring med pakkene creative leverer til den prisklassen.

Logitech bedre? nå ulemper/fordeler ? Noen der ute må da ha litt peiling og erfaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...