kenny28 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har nettopp fått meg en Nokia 6280 som jeg må tak i ei mobiltaske til. Problemer er at jeg jobber som elektrikker og at telefonen ikke hadde overlevd en dag på jobb p.g.a kryping,klatring og dunking. Lurte derfor på om noen vet om det finnes i mobiltaske som er "ganske" støtsikker ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Fant disse hos Nokia men ingen av dem er den jeg skal ha. Er det ingen av dere mobilguruer som har en link eller lignende til en taske for 6280. Gjerne i stål/aluminium. Så lenge den tåler en støt eller to . Her er de som Nokia har : http://www.nokia.no/phones/6280/enhancements.php?cat=655202 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Nå får jeg sikkert kjeft for bumping, men prøver igjen for å se om noen kan hjelpe meg . Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har du sett på Clas Ohlson.no? Jeg fant denne, men det står ikke noe om hvilke telefoner den støtter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå