Howard Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 AOpen har lansert nok et hovedkort med støtte for Intel Core Duo, denne gangen i micro-ATX-format. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ganske dyrt ja, liker denne typen kort, men tror neppe jeg kjøper det før etterfølgeren til core duo kommer, vil gjerne ha 64-bit-støtte. AtW Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 SO-DIM gjør heller ikke kortet billigere, eller atraktivt, er ikke så mye "godt" minne å velge i på SO-DIM Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg lurer på hvor godt disse duo'ene klokker, har hørt de er ganske villige =) Skal hive min 1.83 på et slikt hovedkort når jeg dytter inn en med støtte for 64 bit i min bærbare =) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Virker bra dette kortet her. Hadde det bare hatt en ekstra PCI i stedet for PCI-E 1x... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det festebraketten som vanligvis sitter på 478 HK som brukes på disse kortene? Så vi får brukt alle kjølere som passer der? Eller må vi bruke de som følger med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå