Gå til innhold

Headsett til PS2 - hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en stund prøvd å få tak i et originalt PS2 headsett. I følge support for PS2 kan de ikke skaffe dette lengre :cry: Headsettet er også borte fra Logitech sin webside. Vistnok kommer det nytt headsett sammen med socom3 som en bundle, men det er ikke før til høsten.

Er det noen som har erfaringer med bruk av andre USB headsett til PS2? I følge support virker alle USB headsett med PS2. Dette stemmer ikke...., Clas Olson sitt USB funker vertfall ikke!

:hmm:

Headsettet: http://www.us.playstation.com/peripherals.aspx?id=SCUS-97078

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nye headsettet kommer 19 april.

5873203[/snapback]

Takker for svar!

Noen som vet om dette er likt det gamle, og er det fremdeles Logitech?

5873755[/snapback]

Jeg kjøpte et Logitech headset for en stund siden. Jeg vet ikke om det er voicechat systemet til sony som er dårlig, eller headsettet. Men jeg hører nesten ikke hva folk sier. Mikrofon stangen er også litt kort.

Jeg prøvde Xbox live på 360 med det headsettet. Det fungerte som en drøm i forhold. Men jeg tror det er Sony online sin skyld, ikke headsettet.

Lenke til kommentar
Hvordan funker sony online? Fikk med en kode med psp'en til sånt navn på nett elns, sto ikke noe på sida om det.

5887697[/snapback]

sony sin online spilling skjer via Cs(central station) du putter inn cd cd'n. registrerer deg osv. følg instukjonene;) du kan ha 3 nick. så er det å begynne å spille et online spill. MEN du får en kode i posten og den må du skrive inn på central station. bare logge deg inn der;) så kan du spille så mye du vil. og ja sony sin online er gratis. for de som har online delen på PS2 så anbefales Socom på det sterkeste. nå kommer snart socom 3 ut så løp og kjøp

Lenke til kommentar
Hvordan funker sony online? Fikk med en kode med psp'en til sånt navn på nett elns, sto ikke noe på sida om det.

5887697[/snapback]

sony sin online spilling skjer via Cs(central station) du putter inn cd cd'n. registrerer deg osv. følg instukjonene;) du kan ha 3 nick. så er det å begynne å spille et online spill. MEN du får en kode i posten og den må du skrive inn på central station. bare logge deg inn der;) så kan du spille så mye du vil. og ja sony sin online er gratis. for de som har online delen på PS2 så anbefales Socom på det sterkeste. nå kommer snart socom 3 ut så løp og kjøp

5895650[/snapback]

Men hvordan kobler jeg opp psp'en?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...