Gå til innhold

E-postvarsling virker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker den altfor bra.

På livlige tråder får jeg en epost for hvert j***a svar. :(

Blir ikke noe klokere av epostinstillingene på kontrollpanelet heller. Leter etter en "send epost *første* gang noen svarer på en tråd etter sist gang du leste den" men nei :(

Lenke til kommentar
For meg virker den altfor bra.

På livlige tråder får jeg en epost for hvert j***a svar.  :(

Blir ikke noe klokere av epostinstillingene på kontrollpanelet heller. Leter etter en "send epost *første* gang noen svarer på en tråd etter sist gang du leste den" men nei :(

5870411[/snapback]

Meget enig der gitt. Dog, tydeligvis ingen i "crewet" som bryr seg om det der. Kan jo nevne at jeg har fått 264 mailer fra det forumet her på et døgn en gang.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Jeg synnes den virker bra jeg, men er glad jeg har det sendt til gmail for da kan jeg se en samtale med mange mail fra forskjellige tråder og raskt bare se på de jeg vil se på. Har jo merket meg at samtalene i gmail aldri kommer over 61 innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lenger epostvarsling på NYE tråder som jeg besvarer. Jeg får ofte (nok) fra Siste kjøpte film og Klagemur-tråden. Men ingen nye. Vedder på at jeg ikke får fra denne også.

"Skru på epost-meldinger ved svar?" er alltid kryssa av.

Edit:

Man må inn i profilsettingene sine og manuelt skru på epostvarsel derfra. Der sto det på ingen, valgte nå forsinket. Antar at det virker nå. *savna funksjonen*

Endret av MRN
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...