Gå til innhold

To nye Qtek

Anbefalte innlegg

Les selv.

Synes det var bra jeg.

At the website of Expansys online shop you can come across some info on new Qtek smartphones – the S300 and 8600.

Qtek S300 is based on multimedia HTC Muse platform. The device is equipped with 4GB of flash memory, a 2-megapixel camera, a square 240x240x65K color LCD, an expansion slot for microSD (TransFlash) cards, an FM-tuner and a TV-out.

Qtek 8600 smartphone is based on HTC Breeze platform and positioned as the business device with the support of UMTS and GSM networks. The model features small size and is quite slim – 112.4x46x14.8 mm. There are 64 MB RAM, 128 MB flash memory and a microSD (TransFlash) slot.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The device is equipped with 7GB of flash memory, a 2-megapixel camera, a square 240x240x65K color LCD, an expansion slot for microSD (TransFlash) cards, an FM-tuner and a TV-out.

5870289[/snapback]

På linken din står det 4GB, og ikke 7GB.

Ellers virker denne mobilen lovende for de som trenger WM5.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Dette holder ikke. For meg hjelper det ikke om de dytter inn aldri så mye lagringsplass hvis skjermens oppløsning synker i forhold til tidligere modeller.

At HTC nå følger iPAQ'ens kvadratiske 240 oppløsning er bare trist.

Jeg skulle gjerne hatt en Windows-mobil, men når skjermkvaliteten ligger såpass mye under "vanlige telefoner" fra Sony Ericsson og Nokia (320*240, 262K farger) så gidder jeg bare ikke...

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...