rvenes Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Yes, da var det April igjen og på tide og levere ny sjølvmelding! Var inne å såg på www.skatteetaten.no - Sidene var ganske bra, du fikk endra ein heil del der faktisk, hugsar ikkje kordan det var i fjor, men meinar det er ei stor forbedring. 1. Spørsmål. I November 05 kjøpte eg meg ein bil. VW Bora 2000 model. Denne er kommet med på sjølvmeldinga sjølvsakt. Er det liste pris som ny (år 2000) eg skal føre inn her? eller det eg faktisk gav for bilen? Eg har ført inn liste pris som ny (fant eit dokument på www.skatteetaten.no om listeprisar osv) 2. Spørsmål Eg har også eit hus eg leiger ut. Eg bur ikkje sjølv i huset, så eg må skatte av det eg tjenar på huset. Eg har høyrt nokre rykter at om eg er vaktmestar for huset, så kan eg trekke det frå på skatten, og i så tilfelle kor gjer eg dette i sjølvmeldinga? Må eg levere på papir til likingskontoret kanskje? Hmm... trur det var alt! På forhånd takk! Eit tips til sluttl: Vær tidlig ute! Det kan skjære seg klokka 23:55 30. April! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvis du kontakter likningskontoret får du svar. Da er du sikker på at det er korrekt i tillegg. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Yes, da var det April igjen og på tide og levere ny sjølvmelding! Var inne å såg på www.skatteetaten.no - Sidene var ganske bra, du fikk endra ein heil del der faktisk, hugsar ikkje kordan det var i fjor, men meinar det er ei stor forbedring. 1. Spørsmål. I November 05 kjøpte eg meg ein bil. VW Bora 2000 model. Denne er kommet med på sjølvmeldinga sjølvsakt. Er det liste pris som ny (år 2000) eg skal føre inn her? eller det eg faktisk gav for bilen? Eg har ført inn liste pris som ny (fant eit dokument på www.skatteetaten.no om listeprisar osv) 2. Spørsmål Eg har også eit hus eg leiger ut. Eg bur ikkje sjølv i huset, så eg må skatte av det eg tjenar på huset. Eg har høyrt nokre rykter at om eg er vaktmestar for huset, så kan eg trekke det frå på skatten, og i så tilfelle kor gjer eg dette i sjølvmeldinga? Må eg levere på papir til likingskontoret kanskje? Hmm... trur det var alt! På forhånd takk! Eit tips til sluttl: Vær tidlig ute! Det kan skjære seg klokka 23:55 30. April! 5870223[/snapback] 1. Du skal oppgi prisen på bilen da den var ny. 2. Ikke glem at du kan utgiftsføre ALLE utgifter i forbindelse med huset du leier ut. Maling, ny grus på gårdsplassen, osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå