^Desloch Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Skal kjøpe meg ny notebook, men tenkte også å kjøpe ny mus til denne. Må være en med en slik USB-"stick". Altså, den dingsen man kobler til skal ikke ta mye plass (uten ledning, etc. VELDIG dårlig formulert). Pris har ingen betydning, og den kommer nok til å bli brukt til litt seriøs spilling. Er vel ingen av dem som er 100% egnet til det, men vil i hvert fall ha den som er best egnet For å oppsummere, den beste trådløse musa til spill, men skal helst ikke ta opp stor plass i veska (vil f.eks ikke ha en med lader) Lenke til kommentar
finnjon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 logitech sin v200 er ikke dum, Den fungerer fint for meg hvertfall Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Liker ikke den jeg. Vil ha noe BRA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Her er utvalget veldig stort. Bare ta degen tur innom komplett.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå