REXI Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hmm, koblet feil på mitt BE6 HK,Satte kontakten feil på HK !!! (Ja det går Ann :smile:)) Men, Tester jeg alle delene hver for seg, så er det greit, HD, Ram, Skjermkort, Lydkort, men når jeg prøver å starte opp (Win2000Pro) så starter det bare opp igjen ??? Er det HK, som er helt på tur, eller ???? Kun seriøse svar ! MvH REXI Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvis maskina poster når den starter (piper en gang) burde jo egentlig alt være i orden da :smile: Lenke til kommentar
REXI Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Hm, poster engang, piper engang, Laster Win2000, helt opp til Skjermen hvor det står Trykk F8 O.S.V, såå rebooter den med engang... :sad: MvH Rexi Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Du har vel prøvd formatering? Lenke til kommentar
REXI Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hmm, Dette er en maskin jeg har arvet ?!, så jeg vet ikke om jeg vil / tørr, da det ligger Data på Denne maskinen jeg Svært gjerne vil da vare på ! Dette er en maskin, jeg har arvet etter min nå avdøde Lillebror, såååååå............ Jeg er bare kjent med win 98......... MvH REXI Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 18:13, skrev REXI:Hmm, Dette er en maskin jeg har arvet ?!, så jeg vet ikke om jeg vil / tørr, da det ligger Data på Denne maskinen jeg Svært gjerne vil da vare på !Dette er en maskin, jeg har arvet etter min nå avdøde Lillebror, såååååå............Jeg er bare kjent med win 98.........MvHREXI Ta disken i en annen maskin, sett den som slave og kopier over det du vil ha før du formaterer den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå