unno Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei Jeg er på jakt etter et kamera med rask responstid ( tiden fra man trykker på utløseren til bildet faktisk blir tatt) + helst manuell lukkertid. Mulighet for kort videosnutt. + lite og helst AA eller AAA batterier. Som går i lommen og har mulighet for trådløs ovf av bilder . Brukbar blits? (litt av en ønskeliste ??) Finnes det noe sånt? Lenke til kommentar
Jarvins Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei Vent til Juni da kommer Fuji FinePix F30 Momentan utløserrespons på kun 0,01sek. og 1,5sek. Oppstartstid Med en ISO på 3200!! Trenger man nesten ikke blitz. Tar film i VGA med 30 bild. Pr sek Vet ikke om det har trådløs overføring. Jeg gleder meg til å kjøpe dette kameraet. Endelig kunne ta øyeblikkets bilder igjen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 F30 så veldig snadder ut - i pressemeldingen. Liker at sensoren er så stor i forhold til ved kompaktkameraer flest. Dessuten er den perfekt timet til når jeg kan gå og kjøpe. Håper bare den nye bildeprosessoren deres gjør en bedre jobb enn hos F10. Ahh, en F30 med Canons Digic2-prosessor... *drømme* Lenke til kommentar
moestue Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nikon P2 er det kameraet med trådløs overføring av bilder (Wifi). Vet ikke hvor raskt det er i forhold til andre kameraer, men blitzen er større enn mange kameraer (men er det bedre?). Koster 2595,- rundt om kring.. Bestilte meg Fuji F10 på mandag og har funnet ut at Xd brikker er et ganske stor minus med tanke på prisen (F30 bruker vel Xd!?) Er et pluss P2 bruker SD kort da... 1GB får man ned i 299 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå