Duqe Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Har hørt at noen klager støyen på stockkjøleren, dermed har jeg bestemt for å finne en anna vifteløsning. Men ifølge bildet så ser det ut som kortet trenger et meget spesielt kjøler, noen som vet hvordan jeg kan kjøle det? Trengs også den "andre grønne kjernen" å kjøles? Endret 4. april 2006 av duqe77 Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har hørt at noen klager støyen på stockkjøleren, dermed har jeg bestemt for å finne en anna vifteløsning. Men ifølge bildet så ser det ut som kortet trenger et meget spesielt kjøler, noen som vet hvordan jeg kan kjøle det?Trengs også den "andre grønne kjernen" å kjøles? 5869572[/snapback] Hei. jeg fikk mitt Club3d kort av denne typen i dag, og jeg synes viften er svært stille, selv etter utallige timer i oblivion Jeg har kanskje dårlig grunnlag, ettersom jeg bare kan sammenlikne med mitt gamle 9800pro kort, som forøvrig var litt (ikke sarkastisk) bråkete. Om du skal ha PCen rett ved senga om natta ville jeg kjøpt en annen kjøler, men ellers kun om man har spesielle behov. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 7800GS er et litt sært kort ja. Er flere kjøleløsninger som ikke vil passe på 7800GS, bl.a fordi det har en HSI bridge chip og at kjernen er lengre bak på PCB'et enn f.eks 7800GT. Men jeg tipper Artic Cooling vil komme med en stille kjøler til 7800GS. Håper hvertfall det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå