dr.steen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Herregud, jeg fikk nettopp nedgradert linjen min fra 398 til 270kr/mnd, til lavere hastighet hos nextgentel. Gleder meg til å se den første fakturaen fra dem med lavere sum, men neida, de skulle jo ha 300kr i NEDGRADERINGSGEBYR(!!) Herregud, er dette lovlig? Dette føles nesten like jævlig som et parkeringsgebyr å betale. Vet noen om det er noe juridisk hold i å drive denne praksisen slik Nextgentel gjør ved å belaste en for å nedgradere abonnementet? Det hadde jo vært billigere for meg å sagt opp abonnementet først for deretter å tegnet et nytt da de nå har etablering for kr 0 nå i en periode. ÅHH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 tror ikke du finner en ISP uten et nedgraderingsgebyr. grunnen til at de har det er vel ganske åpenbar. graderer du ned så tjener de mindre på deg samtidig som de bruker tid og ressurser på det. har ikke hørt om noen som ikke har den praksisen så du får bare leve med det Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Uffameg, jaja, hvis det er normal praksis i bransjen får jeg vel bare leve med det. Takker for svar. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det står da HER, og du har vel forsåvidt godtatt at du har lest det i en avtale som du har gjort med NGT... Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Det har du helt rett i Musty, eg sjekket forsåvidt ikke noe sted rundt før jeg postet her, noe som kanskje ikke hadde vært så dumt å gjøre. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Tap eller uopprettelig skade av ruter ADSL 1 000,- Får bare håpe på en sinnsykt stabil "l33t" ruter nå.. vi har akkurat bestilt NGT. Herregud 1000 kr for en ruter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå