Dunestar Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Utviklet for en tid tilbake et nettstedskonsept. Det er snakk om en out-of-the-box e-handelsløsning som bygger på eZ publish for enkel publisering og administrering av produkter. Jeg står selv for alt det visuelle - alt brukeren kan se. VZT står for all programmering og implementering, men dette er dessverre ikke helt ferdig ennå. Designet har allerede høstet stor ros både nasjonalt og internasjonalt. All funksjonalitet vil bli vist fram i år på flere IT-messer på standene til VZT. Ønsker gjerne dyptgående kritikk av design, brukervennlighet, typografi, fargebruk eller annet som faller dere inn. Link Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Sitter med fysikk, så jeg får ikke sagt så mye fornuftig akkurat nå, beklager det. Men jeg vil likevel si at det er en av de peneste webshoppene jeg har sett noen gang. Rørende vakkert. Blir spennende å se den i HTML/CSS. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Her var det blanding av norsk og engelsk. Bortsett fra det virker siden veldig pen. (Særlig med tanke på at dere har customizet eZ sååå mye) Det blir spennende å se performance på butikkløsning laget i eZ. Endret 5. april 2006 av lobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå